Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
MAIN TASKS:
1. Sales Planning and Execution:
- Implement and oversee sales plans and activities to achieve targets for supermarket chains.
- Coordinate with Customer Relationship Managers (CRM) to develop and execute partner, brand, and market development plans.
- Analyze and evaluate KPIs for employees to ensure targets are met.
2. Partner and Market Development:
- Work with CRM to develop and maintain relationships with supermarket partners.
- Monitor product presence and compliance with display standards at sales points.
3. Team Development:
- Recruit, train, and evaluate the performance of subordinate staff.
- Ensure adherence to operational procedures and standards.
4. Customer Relationship Management:
- Evaluate the quality of services provided to supermarkets.
- Build and maintain good relationships with supermarket management and partners.
5. Budget and Cost Management:
- Manage and control the budget and operational costs effectively.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
1. Education and Major:
- University degree
- Preferably major in marketing, business administration.
2. Experience:
Minimum 6 years of specialized work experience in multinational companies or large-scale companies in the dairy, food, or fast-moving consumer goods industry, with a preference for the dairy sector.
At least 2 years of equivalent experience in companies with large-scale operations, with a preference for roles related to operating supermarket channel customers or convenience stores.
3. Specialized Knowledge and Skills:
- Have experience and knowledge in managing business activities Business related to CVS/supermarket, (chain) stores; on interactions with supermarket/CVS channel customers, especially purchasing department, purchasing department...
- Have knowledge about brand and product management; about construction and implement business plans.
- Have experience in sales management at supermarkets/supermarkets.
- Good skills in: negotiation, negotiation and presentation, problem solving and decision making, interviewing, hiring, training and team building.
- Problem-solving and decision-making abilities.
- Ability to build and develop cooperative relationships with customers and partners.
4. Other Requirements:
- Proficient in office computing.
- Fluent in English.
- Honest, team-oriented.
- Able to handle high work pressure and work beyond regular hours.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CRC SPORTS & Lifestyle – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997 với tên gọi ban đầu SuperSports. SuperSports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “SuperSports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance. Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... SuperSports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam. Cửa hàng bán lẻ: SuperSports, Crocs, New Balance, Fila và Skechers. Nhà phân phối: Crocs, Fila, Kambukka, Liverpool FC, PTP Fitness, New Balance, Speedo, Skechers, Under Armour và Zoggs
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2013
Mission
- Supersports là lớn nhất điểm mua sắm cao cấp về thời trang, phụ kiện và thiết bị liên quan đến thể thao, có mặt tại 8 thành phố lớn nhất Việt Nam.