Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Control General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to accruals, prepaid expenses, cost of goods sold, utilities, rental fee, IT, FA…), check variance & resolve all arising issues
· Review tax reports monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...)
· Monitor and analyze financial data to identify trends, variances, and areas for improvement.
· Coordinate with accountant in house collect data, cross check and provide internal audit, external audit, tax officer, custom officer when necessary.
· As a team member of Project team for integration system seller center to Accounting system related to Revenue, Promotion, Sales deduction, COGs, Inventory, Vat output.
· Other tasks assign by Accounting Manager, BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements:
· Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications.
2. Experience/Industry requirements:
· Bachelor’s degree in finance or relevant field strongly preferred.
· 3+ years of progressive accounting experience, with at least 2 years in a managerial role
· Have a good skill in Microsoft offices, Outlook, ERP system.
· Experience in an e-commerce, retail, or technology environment is highly desirable
· Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities
· Able to develop strong, cooperative relationships with department heads.
· Creative thinking skills and ability to solve problems
3. Competency requirements:
· Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
· Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
· Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
· Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty hoạt động trong lĩnh vực chuyển phát nhanh, vận chuyển hàng hóa, tài liệu,..Với đội ngũ nhân viên đông đảo, làm việc năng động, sáng tạo, nhiệt tình trong công việc. Công ty BTC Express sẽ mang lại thêm những giá trị cho khách hàng bằng việc cung cấp những giải pháp đáng tin cậy nhất, hiệu quả nhất trong lĩnh vực chuyển phát nhanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 15/05/2015
Mission
Chuyển phát nhanh BẢO TÍN luôn đặt lợi ích của khách hàng lên hàng đầu và làm hài lòng tất cả các khách hàng, chúng tôi đảm bảo mang đến cho khách hàng dịch vụ chuyển phát nhanh trong nước và quốc tế tốt nhất.