Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Customer Service Supervisor - Trading | Nhân Viên Chăm Sóc KH - Thương Mại
Job Code: 113948
- Working location: Hoan Kiem Dist, Ha Noi
Responsibility
- Communicate with customers (taking care of customers)
- Receive & solve all matters relating to products of customers and services
- Coordinate and hold internal meetings for customer's requirements (cost down, design change...)
- Control the delivery and shipping schedule based on PO/DO from the Customer
- Make data for sales monthly report
- Other jobs will be discussed more in the interview
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Language: English at Business Level
・Experience: Having 3 years of relevant job experience who knows import/ export businesses, sales, and customer service for manufacturers, or overseas trading enterprises (working for Japanese companies is preferred).
+ Having experience working in the logistics field, especially sea transport
+ Having experience in handling documents, working with Forwarders
+ Having experience in purchasing
<Skills >
- Good skills in using Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel…).
- Strong customer service and problem-solving skills.
[Characteristics]
- Good ability of communication, negotiation, have a high sense of responsibility
- Ability to work independently with a high level of professional integrity and ethics.
- Teamwork skills, enthusiasm.
- Can work under high pressure.
- Willing to update new regulars & laws related to jobs.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty hoạt động trong lĩnh vực chuyển phát nhanh, vận chuyển hàng hóa, tài liệu,..Với đội ngũ nhân viên đông đảo, làm việc năng động, sáng tạo, nhiệt tình trong công việc. Công ty BTC Express sẽ mang lại thêm những giá trị cho khách hàng bằng việc cung cấp những giải pháp đáng tin cậy nhất, hiệu quả nhất trong lĩnh vực chuyển phát nhanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 15/05/2015
Mission
Chuyển phát nhanh BẢO TÍN luôn đặt lợi ích của khách hàng lên hàng đầu và làm hài lòng tất cả các khách hàng, chúng tôi đảm bảo mang đến cho khách hàng dịch vụ chuyển phát nhanh trong nước và quốc tế tốt nhất.