Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Duc Hoa, Long An
<Position Objective/Expectation>
- Professional, energetic, responsibility with sales actives, support customers, colleagues to server the customers.
- Have knowledge, well communication with customers to explain and solve issues in shortest time.
- Understand company operation, advise customer our best services.
<Job Responsibilities>
- Take care of existing customers.
- Look for new customers.
- Cooperate with other Depts to solve the issues of customers.
- Comply with business plans to develop and extend the business market.
- Follow up the payment due and collect the payment on time.
- Check and give feedback to all the customers as soon as possible.
- Other tasks assigned by the Sales manager and BOD.
*Performance standard:
- Minimize the missing during the sales process.
- Minimize customer dissatisfaction.
- Ensure procedures according to the Company development plan.
- Ensure collecting customer payments on time.
- Ensure an increased percentage of customers follow the Company development plan.
- Follow 5S standard.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
- Age: Any
- Gender: Any
- Education: College Graduation or above
- Languages: English - Business Level
- Experience: At least 1 year of experience working in a Sales.(Experience in the warehouse field is advantage)
- Knowledge of warehouse or graduated with Business Administration major
<Skills>
- Honesty, enthusiasm, discipline, responsibility
- Good at Microsoft Office, Excel, Word, PowerPoint.
- Careful, hard-working & willing to learn
- Team work and task assignment skill
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: 16 Tr - 18 Tr VND
Công ty hoạt động trong lĩnh vực chuyển phát nhanh, vận chuyển hàng hóa, tài liệu,..Với đội ngũ nhân viên đông đảo, làm việc năng động, sáng tạo, nhiệt tình trong công việc. Công ty BTC Express sẽ mang lại thêm những giá trị cho khách hàng bằng việc cung cấp những giải pháp đáng tin cậy nhất, hiệu quả nhất trong lĩnh vực chuyển phát nhanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 15/05/2015
Mission
Chuyển phát nhanh BẢO TÍN luôn đặt lợi ích của khách hàng lên hàng đầu và làm hài lòng tất cả các khách hàng, chúng tôi đảm bảo mang đến cho khách hàng dịch vụ chuyển phát nhanh trong nước và quốc tế tốt nhất.