Các phòng ban đang tuyển dụng tại Happy Life Grand Hotel

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Du lịch, khách sạn
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm Happy Life Grand Hotel

Cập nhật 24/12/2024 16:22
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Happy Life Grand Hotel
Bell Captain
Happy Life Grand Hotel
76 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình

Mô tả công việc

  • Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual​
  • Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements.​
  • To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly​
  • To assist the Doorman and supervise on traffic control along the driveway during peak hours​
  • Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.​
  • Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)​
  • Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas​
  • Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean​
  • Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly​
  • Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery​
  • Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures​
  • ​Supervision and completion of assigned tasks/errands as per the hotel/guest instructions in pertaining to guest luggage management.​​

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner​

There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.​

Yêu cầu công việc

  • 1 year experience in concierge / customer service, or an equivalent combination of education and experience. ​
  • High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent​

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Happy Life Grand Hotel
Happy Life Grand Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
102 Lê Thị Hồng Gấm, phường Nguyễn Thái Bình, quận 1

Khách sạn Happy Life Grand 102-104-106 Lê Thị Hồng Gấm, Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP.HCM. Khách sạn Happy Life Grand có nhà hàng, hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục và quán bar tại Thành phố Hồ Chí Minh. Trong số các tiện nghi của chỗ nghỉ này có bàn đặt tour, chỗ để hành lý và Wi-Fi miễn phí trong toàn bộ khuôn viên. Nơi lưu trú cung cấp quầy lễ tân 24 giờ, dịch vụ phòng và thu đổi ngoại tệ cho khách.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

Hành trình về Sài Gòn xưa được tái hiện ngay tại chuỗi khách sạn Happy Life, nơi du khách có thể đến và cảm nhận sự bình yên trong từng khoảnh khắc.

Những nghề phổ biến tại Happy Life Grand Hotel

Bạn làm việc tại Happy Life Grand Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Happy Life Grand Hotel

Happy Life Grand Hotel

Click để đánh giá