Việc làm A PLUS VIỆT NAM

Cập nhật 31/08/2024 16:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
HỌC VIỆN GIÁO DỤC A PLUS VIỆT NAM
Sales Coordinator
A PLUS VIỆT NAM
84 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

  • Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
  • Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
  • Composes and types of routine correspondence.
  • Maintain confidentiality of sensitive materials.
  • Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
  • Prepare proposal and contract letters.
  • Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
  • Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
  • Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
  • Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
  • May be required to perform other duties required by management.

Quyền lợi được hưởng

  • Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
  • Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
  • Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm

Yêu cầu công việc

  • Two - Four years of working experience required.
  • College/ University degree is required.
  • Proven experience with computers, sales system and business software.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
  • Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
  • Demonstrated record of superior guest service.
  • Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
  • Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
  • Demonstrated strong organizational and time management skills.
  • Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
  • Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
  • Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
  • Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.

Yêu cầu hồ sơ

 liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết

Khu vực
Báo cáo

HỌC VIỆN GIÁO DỤC A PLUS VIỆT NAM
A PLUS VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
09 Hạc Thành, P. Điện Biên, TP. Thanh Hóa

A plus luôn đồng hành và cam kết đưa thế hệ trẻ việt nam sẽ trở thành công dân toàn cầu: có hoài bão, tư duy và tầm nhìn rộng mở để không chỉ mang lại lợi ích cho bản thân mà góp phần cho sự phát triển chung của cộng đồng thế giới và tôn vinh những bản sắc riêng của dân tộc. Để làm được điều đó Aplus sẽ hướng tới sự phát triển toàn diện, bền vững và  trở thành hệ thống Trung tâm anh ngữ quốc tế- mầm non song ngữ chất lượng tốt nhất ở Việt Nam và khu vực.

Những nghề phổ biến tại A PLUS VIỆT NAM

Bạn làm việc tại A PLUS VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo A PLUS VIỆT NAM

A PLUS VIỆT NAM

Click để đánh giá