Mô tả công việc
1.1 Serving and presenting alcohol and non – alcohol beverages quickly and efficiently according to the Company’s standard
1.2 Ensuring that all customers are educated on our products and services
1.3 Taking orders and delivering of beverages to patrons
1.4 Clearing and re setting stations / drinking areas
1.5 Preserving excellent levels of internal and external customer service
1.6 Implementing production, productivity, quality, and customer-service standards
1.7 Handling customer complains
1.8 Maintaining cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation
Quyền lợi được hưởng
- Full insurance contribution
- Parking and meal allowance
- Annual leave
- Tips and service charge
- Professional working environment
Yêu cầu công việc
- Presentable and good – looking appearance, sparkling (shining, flashing and energetic look)
- Vocational diploma in: restaurant, hospitality management
- Listening skills
- Humility – openness to criticisms/ideas
- Communication skills
- Teamwork
- Enthusiasm
Yêu cầu hồ sơ
Holiday Inn là thương hiệu khách sạn đa quốc gia, thuộc Tập đoàn khách sạn InterContinental được niêm yết trên LSE. Ban đầu là một chuỗi nhà nghỉ ở Hoa Kỳ, ngày nay nó là một trong những chuỗi khách sạn lớn nhất thế giới, với 435.299 phòng ngủ tại 3.463 khách sạn trên toàn cầu, phục vụ hơn 100 triệu đêm khách mỗi năm. Chuỗi khách sạn có trụ sở tại ba thành phố: Atlanta, London và Rio de Janeiro.