Mô tả công việc
Provide professional technical advice to our customers through on-site support for paint application and inspections to ensure that the coating specification is met and the job is completed according to the contract and customer satisfaction.
The position will report to the Technical Service Supervisor and will be based in Da Nang or Quang Ngai.
- Supervise surface preparation and paint application for Protective & Marine Coatings paint.
- Operate daily technical service by planning, directing, and evaluating workflow, painting procedures, and paint supply to ensure project quality and timing.
- Communicate, provide, and monitor technical advice to applicators, consultants, contractors, and owners.
- Handle on-site complaints by checking, verifying, and providing technical advice to ensure customer satisfaction with Jotun's service and products.
- Obtain market situation reports on completed projects to ensure Jotun remains competitive.
- Understand Jotun's HSE policy, the role of the Coating Advisor, and relevant working processes.
Yêu cầu công việc
- University graduate in Chemistry, Mechanical, Construction, Marine/Shipyard, Technology, or other relevant fields.
- 1-3 years of experience in technical support and customer service; experience in Protective Coatings, Marine Coatings, or paint technical service is preferable.
- High sense of responsibility and professionalism to represent Jotun at construction sites.
- Willingness to travel frequently.
- Good communication skills.
- Proficiency in English and computer skills.
*** We offer
- An international and professional working environment.
- Opportunities to work with Regional and Global team.
- Continuous learning opportunities and training activities through on-the-job training and our in-house learning Jotun Academy.
- Attractive compensation and benefits (13th month salary, performance bonus, allowances, etc.).
- Engagement activities (Outing, Teambuilding, Family Day, Sport Day, etc.).
- Healthcare for self and your family members.
- Overall health (Physical health, Mental health and Social health) programs and activities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary, performance bonus, allowances, etc.
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare for self and your family members.
Đào tạo
Continuous learning opportunities and training activities through on-the-job training and our in-house learning Jotun Academy.
Xem thêm
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành