Melia Vinpearl in Central ★ 4.0

Đà Nẵng
500 - 1.000 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Melia Vinpearl in Central

Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Chăm sóc sức khỏe
Tài chính - Kế toán
Hành chính
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Ngân hàng

Việc làm Melia Vinpearl in Central

Cập nhật 05/12/2025 00:27
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Melia Vinpearl in Central
Operator/ Nhân viên trực tổng đài
Melia Vinpearl in Central 4.0★
1 đánh giá 759 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/05/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng

Mô tả công việc

1. To report to work punctually and wear complete and proper uniform.

2. To be fully familiar with Melia Loyalty Programs & Emergency procedure. Must have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and act accordingly.

3. Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection

4. To answer guest inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request

5. To take room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.

6. To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest experience team and related departments, Supervisor or Duty Manager and / or Front Office Manager/ Guest Experience Manager for further follow up.

7. To handle special requests such as: DND, Incognito, Day time wake up calls, guest locator, etc.

8. To make sure that all message is not delayed in delivery.

9. To issue telephone invoices for in-house staff or guest when necessary.

10. To be fully knowledgeable of the Telephone Operator Standard Service Procedure.

11. To greet all guests in a courteous and helpful manner and to provide a unique personalized service by attempting to learn and use the guest ‘s name at every opportunity.

12. To perform personalized wake-up call efficiently and consistently. Be responsible for monitoring wake-up call log and takes appropriate action if a call is not answered

13. Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food & Beverage outlets and their time of operation. Attempting to sell the advantages to the guest.

14. Following the required Telephone Courtesy.

15. Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor

16. To keep the Telephone Operator area clean and tidy and references are always ready at all time.

17. To be alert of any suspicious or unusual situation and immediately inform Security Office and Duty Manager.

18. Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance.

19. Be knowledgeable of the Voice of the Customer results, complying with the established improvement plans.

20. To report to relevant department for any damage / out of order.

21. To respect all hotel property and to minimize wastage.

22. Comply with the attributes, standards and manuals applicable to their department

23. Report directly to Guest Experience Manager.

24. To maintain good working relationship with inter-related departments

25. Seeks opportunities to continually improve guest service.

26. Performs other duties assigned by the Superiors

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary offered.
  • Opportunities to access to a career advancement with one of the world leading hotel group.
  • Annual company outing trip.
  • Insurance & annual leaves benefits.
  • Service charge during 02 months of probation.

Yêu cầu công việc

Proficiency in English, speaking in Korean is plus point;

University diploma / Degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant fields.

Good knowledge of the office package.

Knowledge of Customer experience tools will be highly valued.

Strategic vision, quality and professionalism, proactivity for excellence, strong communication and influence, analytical thinking, service orientation and teamwork.

Yêu cầu hồ sơ

Send us your CV via email
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Melia Vinpearl in Central
Melia Vinpearl in Central Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
07 Trường Sa, Phường Hoà Hải, Quận Ngũ Hành Sơn, Thành phố Đà Nẵng, Việt Nam.

“Melia Vinpearl” là sự hợp tác giữa tập đoàn khách sạn hàng đầu Tây Ban Nha Meliá Hotels International và thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng và giải trí bậc nhất Việt Nam Vinpearl, hướng đến mục tiêu trở thành một trong những thương hiệu khách sạn quốc tế hàng đầu tại Việt Nam.

“Melia Vinpearl” hiện nay có tổng cộng 12 khách sạn và khu nghỉ dưỡng đang hoạt động của Vinpearl trải dài từ Hải Phòng đến Tây Ninh. Việc hợp tác cùng Tập đoàn khách sạn Meliá nằm trong định hướng chiến lược nâng tầm và quốc tế hóa thương hiệu Vinpearl trong lĩnh vực khách sạn - nghỉ dưỡng. Sự kết hợp này hứa hẹn sẽ mang lại trải nghiệm đa dạng cho du khách trong và ngoài nước khi vừa được tận hưởng hệ sinh thái “all in one” (tất cả trong một) độc đáo của Vinpearl với phong cách bản địa, vừa trải nghiệm tiêu chuẩn dịch vụ toàn cầu của thương hiệu khách sạn quốc tế.


Review Melia Vinpearl in Central

4.0
1 review

27/03/2024
Nhân viên IT tại Đà Nẵng

Môi trường tập đoàn điển hình(GL)

Những nghề phổ biến tại Melia Vinpearl in Central

Bạn làm việc tại Melia Vinpearl in Central? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Melia Vinpearl in Central

Melia Vinpearl in Central

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo