Việc làm Mitek

Cập nhật 10/12/2024 11:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Mitek - Platinum Global
Systems Compliance Administrator (SCCM/Intune)
Mitek 2.3★
4 đánh giá 57 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

JOB PURPOSE/ROLE

The Systems Compliance Administrator is responsible for managing, monitoring, and maintaining Windows patch levels on servers and workstations, diagnosing and troubleshooting Windows patching and SCCM/Intune client errors, and ensuring compliance levels based on Tenable reports provided by Sec OPS. This role works closely with the global compliance team, focusing on identifying compliance breaches and applications requiring updates in the Vietnam environment. It's crucial for maintaining the integrity and security of the IT environment while also supporting business operations. The role requires flexibility to support pre-scheduled after-hours or weekend work and support.

RESPONSIBILITIES:

Key Responsibilities

  • Manage, monitor, and maintain Windows patch levels on servers and workstation OS
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve Windows patching and SCCM and Intune client errors
  • Manage, monitor, and maintain all 3rd party programs on servers and workstations and keep them in compliance
  • Manage, monitor, and maintain compliance levels based on Tenable reports provided by Sec OPS
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve issues with Patching, SCCM Client Failure, and Intune client issues
  • Reporting and Communication: Prepare regular reports on compliance status. Present findings and recommendations to local leadership and the Senior Manager, Regional IT (APAC). Foster open communication channels within the IT team and across departments.
  • Assist in conducting basic risk assessments to identify potential compliance risks.
  • Maintain documentation related to compliance standards, including policies, procedures, and audit records.
  • Contribute to the continuous improvement of compliance processes and systems.

Additional Responsibilities

  • Inform Leadership of recurring Incidents.
  • Performs other duties as assigned.
  • Complies with all policies and standards.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM QUALIFICATIONS/ EXPERIENCE

  • 2+ years’ experience with:
  •           - Windows server/workstation OS troubleshooting to the component level

              - Microsoft SCCM/Intune troubleshooting

              - Diagnose, troubleshoot, and resolve issues with patching on servers and workstations.

              - Direct or indirect problem determination and resolution

  • 1+ years Experience with: 
  •           - Patch My PC.

              - Remediation of out-of-date software

              - Autopilot in a Hybrid Environment preferred.

              - Intune and Azure (EntraID) 

              - Tenable 

  • Able to use Microsoft Office Applications at a high level.
  • ITIL4 Foundation Certification desired.
  • Exceptional organisational skills and time management skills. 
  • Outstanding written and verbal communication skills in English.

PERSONAL SKILLS:

  • Must be self-motivated, team oriented and possess strong communication and interpersonal skills.
  • Candidate should possess strong organisational skills, be detail oriented, and self-motivated with a demonstrated ability to problem solve.
  • Strong sense of urgency and strong commitment to quality customer service is required.
  • Ability to analyse and interpret data (metrics) to improve the delivery and support of services to our customers.
  • Well-honed analytical skills and logical thinking required for solving practical problems and dealing with a variety of variables in complex situations.
  • Solid technical acumen and a fundamental grasp of IT principles are essential for effectively navigating and resolving complex technical challenges.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà A5, Lô số A5, khu E Office, Đường Sáng Tạo, KCX Tân Thuận, P. Tân Thuận Đông, Q.7, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

MiTek Vietnam, trước đây là Platinum Global, được thành lập vào năm 2007. Với hơn 2.500 kỹ sư và nhân viên chuyên nghiệp khác tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam, phục vụ khách hàng về Kiến trúc, Bản vẽ, Thiết kế kỹ thuật, Dự toán, Tiếp thị và các Dịch vụ khác cho ngành xây dựng trên toàn cầu.

Công ty MiTek (công ty con của Berkshire Hathaway) cung cấp các dịch vụ độc đáo lấy khách hàng làm trọng tâm cho khách hàng trên khắp nước Úc, New Zealand, Bắc Mỹ, Vương quốc Anh và Châu Âu. Dịch vụ MiTek Việt Nam tuyển dụng hơn 2.500 kỹ sư có trình độ đại học và nhân viên chuyên môn liên quan đảm nhận việc ước tính, soạn thảo, thiết kế/tính toán kết cấu và các công việc liên quan khác.


Review Mitek

2.3
4 review

20/12/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Phúc lợi tốt tuy nhiên lương rất thấp so với mặt bằng chung.

17/12/2024
Điều phối sản xuất tại Hồ Chí Minh

Công ty làm việc theo chuỗi băng chuyền và các bạn sẽ là những chi tiết máy.

22/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn phòng khá tươm tất nhưng môi trường làm việc độc hại (FB)

Những nghề phổ biến tại Mitek

Bạn làm việc tại Mitek? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mitek

Mitek

Click để đánh giá