Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nhà hàng Côn Sơn toạ lạc tại địa chỉ 80-84 Trần Quốc Thảo, Quận 3, TP.HCM. Sở hữu 02 toà villa cùng với 9 phòng VIP biệt lập được bao bọc bởi "khu rừng nhiệt đớt” xanh mát rộng 1800m2, được thiết kế và xây dưng là điểm đến quen thuộc của những thực khách yêu thích sự sang trọng, cổ dựng theo lối kiến trúc cổ điển và riêng tư. Nhà hàng Côn Sơn dưới sự quản lý của Chang Group là đơn vị vân hành các thương hiệu: Lavender Luxury Spa; Chang Beauty (Hair & Naïl); Mỹ phẩm Hàn Quốc Lamercy; Nhà hàng Côn Sơn và Resort Chang Paradise Côn Đảo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2021
Mission
- Lấy cảm hứng ẩm thực từ mọi miền văn hóa, chắt lọc tinh túy để tạo nên hương vị riêng biệt, nhà hàng Côn Sơn mang đến trải nghiệm ẩm thực chưa từng có với menu hơn 300 món thượng hạng từ Á -Âu, hải sản tới fusion đa dạng và không gian 1800m2 sang trọng riêng tư, biệt lập giữa trung tâm Sài Gòn.