Mô tả công việc
- Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) and guest supplies and printings are fully aligned with the hotels positioning and brand.
- Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
- Copywriting of press releases, ad copy, etc.
- Proofreading all marketing materials.
- Monitor competitors’ activities and promotions.
- Handle requests for samples and literature.
- Communicate effectively with staff and external support vendors.
- Assist in the management and update of website.
- Assist in keeping Sales Manual current in paper and electronic form.
- Assist to plan and organize hotel CSR programs when necessary.
- Maintain advertising files – correspondences, press releases, magazine advertising, etc.
Quyền lợi được hưởng
- 13th salary;
- Seniority bonus
- Social Insurance contribution on full salary;
- Periodic health checking; Sun Care Insurance;
- Free ticket for entertainment in Bana Hills, Asia park...;
- Discount for all services of Accor
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree/ Diploma in Marketing
- At least 1 years of relevant experience
- Strong proofreading, grammar, and copywriting skills
- Excellent communication skills, both written and oral
- Excellent English written and verbal communication skills
- Be proactive, creative and innovative
- Be very proficient in Microsoft applications
Yêu cầu hồ sơ
- Professional diploma/certificate
- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee
- ID card
You can submit application via Hoteljob or to email Thuydung.NGUYEN(acòng)accor.com
You also can submit hard copy application to security staff at basement of Novotel hotel. Address 36 Bach Dang St., Hai Chau Dist., Danang.
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành