Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are seeking a senior-level supervisor named Human resources operations. This is a crucial function within an organization, managing the administrative and practical aspects of day-to-day HR activities. HR operations is the backbone of the HR Department, ensuring various HR processes and systems run smoothly including recruitment, onboarding, payroll administration, employee relations, compliance, and other projects.
Key Responsibilities Include:
- Onboarding and offboarding. Managing the entire employee lifecycle, from hiring to exit processes.
- Payroll and benefits administration. Handling compensation and benefits for professionals, ensuring accurate and timely payroll processing.
- Data management. Maintaining records and data accuracy, as well as protecting sensitive information.
- Compliance and legal. Making sure HR processes comply with labor laws, regulations, and company policies.
- Workforce planning. Assisting with an organization’s overall HR strategy, including workforce planning, succession, and recruitment.
- Training and development. Managing training programs, tracking people’s progress, identifying areas for improvement, and creating opportunities for career progression.
- Conflict resolution. Together with HRM to handle disputes inside Company.
- Company asset. Together with HR team and other cross-functional department to manage and protect Company assets (physical material and intellectual property).
- HR tech management. Develop, implementing and overseeing software tools such as human resource information systems (HRIS), performance management, and applicant tracking tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Excellent in English
- A bachelor’s degree in BA (preferred in Human Resources Management)
- Strong time-management capabilities
- Superior verbal and written communication skills
- Solid interpersonal and customer service skills, with the ability to develop and maintain positive relationships with employees at all levels of the organization
- Familiarity with MS Office suite, data management tools, statistics and HR systems
- Ability to lead HR initiatives and take ownership of tasks
- Three or more years of experience
- Ability to diagnose and analyze problems quickly and foresee potential people issues
Hierarchy of this position:
- Report to Country HR Manager
- This position manages most sub-functions of HR Department.
Additional requirements:
- Willing to have frequent business trips around Vietnam (sometimes must stay overnight to handle and complete tasks).
- Willing to take lead other corporate projects (beyond scope) as required
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được quản lý bởi Radisson Hotel Group – một trong những thương hiệu khách sạn hàng đầu và năng động nhất thế giới, dự án Radisson Resort Phan Thiết sở hữu 76 phòng bao gồm 11 bungalow tiêu chuẩn 4 sao với kiến trúc Địa Trung Hải độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH full lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 27/07/1993
Mission
Tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là trở thành công ty được khách hàng, chủ sở hữu và nhân tài lựa chọn. Bất cứ khi nào một vị khách lên kế hoạch cho một chuyến đi, hay một nhà đầu tư, chủ sở hữu đang nghĩ đến đối tác, hoặc bất cứ khi nào ai đó đang tìm kiếm sự nghiệp trong ngành khách sạn, họ đều sẽ nghĩ đến Radisson Hotel Group trước tiên.