Việc làm TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

Cập nhật 18/12/2024 22:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
Senior Officer, Customer Relationship Management - SME (40000899)
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP 3.9★
14 đánh giá 34 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder responsible for construction, development and management with customers. Responsible for consulting and sales, after-sales care / follow-up, risk management, debt collection monitoring, ... for customers assigned from time to time to (SME / MSME) to achieve target assigned.

Key Accountabilities (1)
  • Customer Insight
  • Collect / learn about the opinions and potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of MSME customer segments, SMEs / focus main customer group assigned.
  • Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on plans. business for customers.
  • Product and Pricing
  • Understand products, solutions and pricing policies for customers assigned (SME / MSME)
  • Determine price policy, suitable products to advise assigned customers (SME / MSME)
  • Proposing and participating in building products, solutions and pricing policies for customers with departments at Head Office.
  • Sale and Service

3.1 Sale Planning and Customer Care Plan

Sales and customer care planning for assigned customer categories based on business goals and customer portfolio analysis

3.2. Sale Activities and Customer Care Actions

  • Financial consulting: Consulting optimal financial solutions for customers on the basis of customer knowledge and industry developments
  • Service quality: Ensuring the provision of products and services according to the process, commitment to quality of service (TAT, SLA, ...), transferring CVP to customers, contributing to increase customer experience and satisfaction

3.3. Manage of sale activities and customer care actions

  • Monitoring, evaluating and proposing adjustments to sales and care plans for customers

Key Accountabilities (2)
  • Risk Management

4.1 Credit risk management

  • Responsible for credit risk management from end to end process with managing the customer forfolio.
  • Credit Appraisal : Credit appraisal, credit proposal, submit to competent authorities for approval
  • Post - credit management : Check after credit extension, identify early warning signs ... and ensure the correct implementation of instructions and regulations on post-loan inspection and control
  • Manage the debt collection process with customers, participate in the debt settlement process according to regulations.

4.2 Operation risk management

  • Deep understanding, implement and adhere to the regulations on operational risk management
  • Proactively identify operational risks and make recommendations to the headquarters

Key Accountabilities (3)
  • Operation
  • Perform operations in accordance with the regulations absolutely comply with the regulations, processes, instructions ... related.
  • Proactively assess / propose improvement of operating procedures to direct management / HO
  • Organization and Personel
  • Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related change.
  • Closely cooperating with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
  • Effective management
  • Effectively manage the portfolio of customers assigned in charge according to TCB's instructions, regulations and orientations
  • Strict management of business results compared to the assigned target
  • Other jobs:
  • According to the regulations and orientation of the bank and as assigned by the line managers from time to time.

Success Profile - Qualification and Experiences
Degree: University degree. Specialization in Foreign Trade / Economy / Finance / Banking is preferred

Experience: Minimum 5+ years in the field of sales / sales support for corporate customers.

English : minimum TOEIC 550 or equivalent.
Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà The Garden Hill, 99 Trần Bình, Mỹ Đình 2

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP được thành lập vào ngày 18 tháng 6 năm 2008. Trải qua quá trình 15 năm phát triển, đến nay OSP đã có được chỗ đứng cho riêng mình trên bản đồ thị trường Việt Nam với các sản phẩm, dịch vụ áp dụng công nghệ tân tiến nhất nhằm đáp ứng nhu cầu chuyên biệt của mỗi khách hàng. Hiện tại, OSP sở hữu bộ máy gồm gần 150 thành viên, bao gồm đội ngũ ban lãnh đạo, chuyên gia dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực công nghệ thông tin và loạt nhân sự trẻ năng động và sáng tạo.

Với tôn chỉ “Luôn là đối tác tin cậy”, OSP luôn sát cánh cùng khách hàng – đối tác trong hành trình tăng trưởng bứt phá, phát triển bền vững. Một doanh nghiệp không thể vững mạnh nếu chỉ chú tâm vào lợi nhuận kinh doanh mà bỏ qua trách nhiệm với xã hội. Thấu hiểu điều này, tập thể OSP luôn tích cực tham gia các hoạt động thiện nguyện, bảo vệ môi trường, đảm bảo chế độ đãi ngộ cho nhân sự, nhằm tạo nên những giá trị mới cho cộng đồng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Teambuilding
  • Event

Lịch sử thành lập

  • Năm 2008-2010, Nghiên cứu, xác định nền tảng công nghệ cốt lõi và định hướng phát triển bền vững
  • Năm 2011-2017, Ra mắt thành công các sản phẩm công nghệ đáp ứng nhu cầu cấp thiết của thị trường và đón nhận tin sự dùng của khách hàng.
  • Năm 2018-2020, Bên cạnh loạt giải thưởng danh giá, OSP tiếp tục chứng kiến tăng trưởng bứt phá trong doanh thu tại tất cả lĩnh vực hoạt động.
  • Năm 2021-nay, Thực hiện mở rộng quy mô, hoàn thiện bộ máy nhân sự và chính thức tham gia lĩnh vực phát triển ứng dụng công nghệ Blockchain

Mission

OSP thực hiện sứ mệnh kiến tạo giải pháp công nghệ ứng dụng cao và cập nhật xu hướng thế giới, mang lại hiệu quả cũng như thành công cho khách hàng. Các hoạt động hợp tác, đầu tư nước ngoài sẽ tiếp tục được triển khai với mong muốn đem tên tuổi thương hiệu Việt vươn tầm quốc tế.


Review TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

3.9
14 review

02/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Phúc lợi cơ bản, lãnh đạo thân ái, lương đúng giờ đúng ngày, là những thứ mà osp k có (RV)

18/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quản lý năng lực kém, chưa có nhiều kinh nghiệm, kỹ năng kém

11/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty nhiều hoạt động cũng khá vui, ban lãnh đạo cũng ok (RV)

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

Click để đánh giá