Growth of our largest and mid-size customers is the key to our company’s success. As an Account Manager, you will be responsible for ensuring that your assigned customers are maximizing the value of Browzwear to achieve their business goals, and to uncover new opportunities for us to expand our business within their enterprise organizations. Your primary goal with be to establish and maintain strong relationships with key stakeholders, and maximize revenue expansion through upselling and cross-selling opportunities. You will work closely with a Technical Account Manager (Customer success in charge of renewals and retention) and be supported by other key teams internally including Marketing, Product and R&D, Global Training & Support, Consulting team, among others to ensure the success of your accounts for the company. Your main KPI is purely financial and is reflected in expansion recurring booking.
Essential Duties And Responsibilities
- Develop and execute strategic account plans to achieve revenue growth
- Build and maintain strong relationships with key decision-makers and influencers within customer organizations.
- Hunting: uncover new needs from different business units such as Ecommerce teams, Merchandising teams, etc.
- Understand customer business objectives, challenges, and priorities to provide relevant solutions and ensure customer success
- Identify upsell and cross-sell opportunities within existing accounts and drive revenue expansion, with support from marketing and others as needed
- Conduct regular business reviews and reporting to provide insights and recommendations to both customers and internal stakeholders
- Stay updated on industry trends, competitive landscape, and emerging technologies to effectively position the company’s product and services
- Meet or exceed assigned revenue targets and other performance metrics
- Travel to customer sites as required to build relationships and support account activities (Expect 4-5 travels a month in some periods), this a field-based position more than a sit in position.
Consultation
Linking customer goals into solutions; Embedding ideas of transformation and making them real for the customers in collaboration with your internal partners
Relationship Management
Identify, analyze, and systematically plan to communication and engage with key Stakeholders including executives and budget holders. Maintain relationship to uncover opportunities for growth and potential risk within the business.
Drive Growth
Through strategic account planning and excellent relationship management, unlocking opportunities to expand the customers’ business with Browzwear and meet or exceed your revenue growth KPIs
Requirements:
Skills & Qualifications
- Bachelor’s degree in business, marketing, or related field
- Multi-lingual: Vietnamese and / or Tamil being much preferred, English being the language of work internally.
- At least 5 years of professional experience in a fashion industry, sales, business development, or account management role preferably in the software or apparel industry
- Strong communication skills
- Experience in fashion technology sales or in merchandising
- Ability to build and maintain lasting relationships with key accounts
- Ability to develop and execute an annual strategic account plan to accomplish goals and growth quotas.
- Able to learn new software and technology
- Able to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty.
- Comfortable using a computer for work tasks
- Proficient in Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
- Proficiency with Hubspot, Salesforce, Rocket Reach, Zoominfo is a plus
- Experience in using CRM/Project management software is a plus
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP được thành lập vào ngày 18 tháng 6 năm 2008. Trải qua quá trình 15 năm phát triển, đến nay OSP đã có được chỗ đứng cho riêng mình trên bản đồ thị trường Việt Nam với các sản phẩm, dịch vụ áp dụng công nghệ tân tiến nhất nhằm đáp ứng nhu cầu chuyên biệt của mỗi khách hàng. Hiện tại, OSP sở hữu bộ máy gồm gần 150 thành viên, bao gồm đội ngũ ban lãnh đạo, chuyên gia dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực công nghệ thông tin và loạt nhân sự trẻ năng động và sáng tạo.
Với tôn chỉ “Luôn là đối tác tin cậy”, OSP luôn sát cánh cùng khách hàng – đối tác trong hành trình tăng trưởng bứt phá, phát triển bền vững. Một doanh nghiệp không thể vững mạnh nếu chỉ chú tâm vào lợi nhuận kinh doanh mà bỏ qua trách nhiệm với xã hội. Thấu hiểu điều này, tập thể OSP luôn tích cực tham gia các hoạt động thiện nguyện, bảo vệ môi trường, đảm bảo chế độ đãi ngộ cho nhân sự, nhằm tạo nên những giá trị mới cho cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding
- Event
Lịch sử thành lập
- Năm 2008-2010, Nghiên cứu, xác định nền tảng công nghệ cốt lõi và định hướng phát triển bền vững
- Năm 2011-2017, Ra mắt thành công các sản phẩm công nghệ đáp ứng nhu cầu cấp thiết của thị trường và đón nhận tin sự dùng của khách hàng.
- Năm 2018-2020, Bên cạnh loạt giải thưởng danh giá, OSP tiếp tục chứng kiến tăng trưởng bứt phá trong doanh thu tại tất cả lĩnh vực hoạt động.
- Năm 2021-nay, Thực hiện mở rộng quy mô, hoàn thiện bộ máy nhân sự và chính thức tham gia lĩnh vực phát triển ứng dụng công nghệ Blockchain
Mission
OSP thực hiện sứ mệnh kiến tạo giải pháp công nghệ ứng dụng cao và cập nhật xu hướng thế giới, mang lại hiệu quả cũng như thành công cho khách hàng. Các hoạt động hợp tác, đầu tư nước ngoài sẽ tiếp tục được triển khai với mong muốn đem tên tuổi thương hiệu Việt vươn tầm quốc tế.
Review TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
Phúc lợi cơ bản, lãnh đạo thân ái, lương đúng giờ đúng ngày, là những thứ mà osp k có (RV)
Quản lý năng lực kém, chưa có nhiều kinh nghiệm, kỹ năng kém
Công ty nhiều hoạt động cũng khá vui, ban lãnh đạo cũng ok (RV)