MAIN RESPONSIBILITIES:
* Sales & Marketing Management
- Be responsible for sales revenue of the assigned branch every month / quarter / year for the territory North Vietnam and Laos.
- Develop and implement sales strategies to achieve branch revenue targets.
- Coordinate with Sales & Marketing Department in head quarter to carry out business plans and marketing plans such as fairs, workshops, customer conferences, new products' launching, digital marketing,…
- Regular updating market and price information, taking part of market research and analysis, market entrance as well as market expanding plan
- Directly in charge in Sales and Service of Key Accounts. Being responsible for direct customers' relation and policies in order to keep and maintain relations with decision makers of MNC
- In charge of Team building and supervising of the branch, includes recruitment, onboarding, training, supervising their works as well as evaluating and promoting them
- Monitor sales performance and implement initiatives to drive growth.
* Customer services
- Implementing customer services strategy and annual plan to a monthly/weekly action plans.
- Supervising, monitoring field service team's activities. Facilitate all communication channels, report system needed between headquarter and branch, visits of oversea suppliers and expertsif needed, in order to ensure quality service on-time.
- Training and developing team, support system and tools step by step to reach international standards of services
* Branch Operations:
- Take part of organizational planning, set KPIs and supervising daily tasks of all Branch's employees to ensure a smooth and effective operation.
- Evaluate reports and performance and competency of each employee of the Branch on a regular basis, e.g: weekly / monthly / quarterly / year.
- Monitor the proper implementation of the regulations, processes and procedures for the staff of the Branch. Propose
- Encourage and maintain a dynamic, disciplined and enthusiastic working environment and high engagement of team
- Propose and responsible for the whole branch budget, all assets as well as other resources in the Branch. Shared responsibility with team and company about customer debts; evaluating credibility of customers, updating and report.
- Being in charge for all legal and foreign affairs, PR, marketing and communication activities and labor relations in compliance with company strategy, regulations and laws.
JOB REQUIREMENTS:
- University graduated with major related to Business, Marketing, Engineering,…
- Good command in English.
- At least 03 years of experience in Management of Sales or Business Development, or Marketing.
- Experience in a professional working environment or sales and service of foreign customers, preferably in both Industrial Sales and FMCG, Pharmacy; Machinery, Chemicals, Technology-based products,…
- Proficient in using computers, reporting and modern management tools preferably.
WORK LOCATION:
Hoang Liet, Hoang Mai, Hanoi
---
Contact:
- Zalo/Phone: 0398337793 - Hồ Hà Giang (TA Specialist)
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP được thành lập vào ngày 18 tháng 6 năm 2008. Trải qua quá trình 15 năm phát triển, đến nay OSP đã có được chỗ đứng cho riêng mình trên bản đồ thị trường Việt Nam với các sản phẩm, dịch vụ áp dụng công nghệ tân tiến nhất nhằm đáp ứng nhu cầu chuyên biệt của mỗi khách hàng. Hiện tại, OSP sở hữu bộ máy gồm gần 150 thành viên, bao gồm đội ngũ ban lãnh đạo, chuyên gia dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực công nghệ thông tin và loạt nhân sự trẻ năng động và sáng tạo.
Với tôn chỉ “Luôn là đối tác tin cậy”, OSP luôn sát cánh cùng khách hàng – đối tác trong hành trình tăng trưởng bứt phá, phát triển bền vững. Một doanh nghiệp không thể vững mạnh nếu chỉ chú tâm vào lợi nhuận kinh doanh mà bỏ qua trách nhiệm với xã hội. Thấu hiểu điều này, tập thể OSP luôn tích cực tham gia các hoạt động thiện nguyện, bảo vệ môi trường, đảm bảo chế độ đãi ngộ cho nhân sự, nhằm tạo nên những giá trị mới cho cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding
- Event
Lịch sử thành lập
- Năm 2008-2010, Nghiên cứu, xác định nền tảng công nghệ cốt lõi và định hướng phát triển bền vững
- Năm 2011-2017, Ra mắt thành công các sản phẩm công nghệ đáp ứng nhu cầu cấp thiết của thị trường và đón nhận tin sự dùng của khách hàng.
- Năm 2018-2020, Bên cạnh loạt giải thưởng danh giá, OSP tiếp tục chứng kiến tăng trưởng bứt phá trong doanh thu tại tất cả lĩnh vực hoạt động.
- Năm 2021-nay, Thực hiện mở rộng quy mô, hoàn thiện bộ máy nhân sự và chính thức tham gia lĩnh vực phát triển ứng dụng công nghệ Blockchain
Mission
OSP thực hiện sứ mệnh kiến tạo giải pháp công nghệ ứng dụng cao và cập nhật xu hướng thế giới, mang lại hiệu quả cũng như thành công cho khách hàng. Các hoạt động hợp tác, đầu tư nước ngoài sẽ tiếp tục được triển khai với mong muốn đem tên tuổi thương hiệu Việt vươn tầm quốc tế.
Review TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
Phúc lợi cơ bản, lãnh đạo thân ái, lương đúng giờ đúng ngày, là những thứ mà osp k có (RV)
Quản lý năng lực kém, chưa có nhiều kinh nghiệm, kỹ năng kém
Công ty nhiều hoạt động cũng khá vui, ban lãnh đạo cũng ok (RV)