Việc làm TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

Cập nhật 18/12/2024 22:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
Business Development
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP 3.9★
14 đánh giá 34 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 05/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

ABOUT MAGESTORE & BUSINESS CONSULTANT TEAM 

Founded in 2009, Magestore brings more than 15-year experience working with retailers to build up a POS solution that can leverage the retails business in the physical stores. Our vision is to become the world’s #1 POS for Magento and Shopify, known as the most powerful e-commerce platforms in the world. 


In order to achieve this mission, Business Development is one of the most important pieces of the bridge between. You will play a critical role in driving the company’s growth by identifying and creating new qualified sales opportunities, understanding the business goals and challenges of the customers, and finding out how Magestore enablers can benefit the customer.. 


KEY RESPONSIBILITIES:

  • Actively look for data from different channels: Cold data, Data network from events, from partners, etc. Perform different approaches to cold reach the client, present company products to gain interest.
  • Building relationships, developing trust and nurturing the sales procedures and pipeline, ensuring a steady flow of leads to meet sales targets.
  • Maintain a robust pipeline of qualified leads and regularly update forecasts.
  • Lead nurturing: Set up the sequences for Omnichannel outbound communication channels, content, events 
  • Prep for lead magnets with the Marketing team: sales material, whitepaper, ebook, webinar, etc
  • Set up meetings and demos between prospects and account executives
  • Upon qualification, take ownership of the full sales cycle, acting as a Business Consultant/ Account Manager. 


REQUIRED SKILLS & QUALIFICATIONS: 

The successful candidate will be expected to possess and display the following skills, knowledge, and attributes in order to excel in the role: 

  • Strong critical thinking and a good business mindset 
  • Fluent in English (IELTS 7.0+ or TOEIC 700+ is preferable)
  • Great at communicating: You love connecting with people, building rapport, and thriving on having conversations.
  • Be resilient: You have to be comfortable with the uncomfortable-aka-getting lots of no’s and outright rejections, as well as continuously hunt for new prospects. 
  • Curiosity & Innovation: You are curious about the industry you sell into, the buyers you connect with, and all the things that make the company you work for tick. Willing to try new things to achieve the target.
  • Love for learning about e-business and company operations and processes 
  • Having 1 year of experience in Sales or Customer Service, the same industry is a plus.
  • Being flexible, creative and customer-centric 
  • Adaptive and eager to learn 
  • Willingness to work with flexible hours to talk with customers in different timezones. 
  • Tech savvy, quickly learn new tools and new product by playing the software & comprehending written materials
  • Preferred Qualifications
  • Knowledge of additional sales tools and technologies (e.g., LinkedIn Sales Navigator, ZoomInfo).


BENEFITS:

  • Salary range: Up to 12.000.000 VND base + KPI (per month) (Performance review twice a year)
  • A fair and transparent commission plan encourages personal development 
  • Potential for professional advancement and leadership opportunities
  • Working with 100% international customers, esp the C-level or managers in retail companies from USA, Europe, Australia, and Asia. 
  • The chance of sponsored business trips to other countries 
  • Joining a team that is full of energy, positivity, and a continuous learning spirit 
  • Be part of an agile culture where people collaborate closely with each other and always want to accelerate their personal and career development 
  • Participate in social and health insurance under the Law of Vietnam, with annual premium health check-up services. 
  • Flexible working hours 
  • No dress code, You can wear what makes you most comfortable (even shorts)
  • And many other attractive benefits



Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà The Garden Hill, 99 Trần Bình, Mỹ Đình 2

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP được thành lập vào ngày 18 tháng 6 năm 2008. Trải qua quá trình 15 năm phát triển, đến nay OSP đã có được chỗ đứng cho riêng mình trên bản đồ thị trường Việt Nam với các sản phẩm, dịch vụ áp dụng công nghệ tân tiến nhất nhằm đáp ứng nhu cầu chuyên biệt của mỗi khách hàng. Hiện tại, OSP sở hữu bộ máy gồm gần 150 thành viên, bao gồm đội ngũ ban lãnh đạo, chuyên gia dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực công nghệ thông tin và loạt nhân sự trẻ năng động và sáng tạo.

Với tôn chỉ “Luôn là đối tác tin cậy”, OSP luôn sát cánh cùng khách hàng – đối tác trong hành trình tăng trưởng bứt phá, phát triển bền vững. Một doanh nghiệp không thể vững mạnh nếu chỉ chú tâm vào lợi nhuận kinh doanh mà bỏ qua trách nhiệm với xã hội. Thấu hiểu điều này, tập thể OSP luôn tích cực tham gia các hoạt động thiện nguyện, bảo vệ môi trường, đảm bảo chế độ đãi ngộ cho nhân sự, nhằm tạo nên những giá trị mới cho cộng đồng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Teambuilding
  • Event

Lịch sử thành lập

  • Năm 2008-2010, Nghiên cứu, xác định nền tảng công nghệ cốt lõi và định hướng phát triển bền vững
  • Năm 2011-2017, Ra mắt thành công các sản phẩm công nghệ đáp ứng nhu cầu cấp thiết của thị trường và đón nhận tin sự dùng của khách hàng.
  • Năm 2018-2020, Bên cạnh loạt giải thưởng danh giá, OSP tiếp tục chứng kiến tăng trưởng bứt phá trong doanh thu tại tất cả lĩnh vực hoạt động.
  • Năm 2021-nay, Thực hiện mở rộng quy mô, hoàn thiện bộ máy nhân sự và chính thức tham gia lĩnh vực phát triển ứng dụng công nghệ Blockchain

Mission

OSP thực hiện sứ mệnh kiến tạo giải pháp công nghệ ứng dụng cao và cập nhật xu hướng thế giới, mang lại hiệu quả cũng như thành công cho khách hàng. Các hoạt động hợp tác, đầu tư nước ngoài sẽ tiếp tục được triển khai với mong muốn đem tên tuổi thương hiệu Việt vươn tầm quốc tế.


Review TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

3.9
14 review

02/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Phúc lợi cơ bản, lãnh đạo thân ái, lương đúng giờ đúng ngày, là những thứ mà osp k có (RV)

18/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quản lý năng lực kém, chưa có nhiều kinh nghiệm, kỹ năng kém

11/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty nhiều hoạt động cũng khá vui, ban lãnh đạo cũng ok (RV)

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP

Click để đánh giá