Mô tả công việc
- Keep the outlets clean and optimal
- Keep the banquet hall optimally clean
- Complete preparations before opening such as checking reservations, arranging backsides, arranging items / linen, and sharing customer information.
- Conduct customer service according to SOP, such as customer reception, order, food setting, calculation and farewell
- Improve customer service quality through product knowledge learning and customer information acquisition
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests
- Observe all the regulations of the store and inspect / maintain / supplement supplies
- If necessary, support the work of others in the station (cashier, serving, cleaning, etc.)
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary
* Professional and friendly working environment
* Competitive benefit package
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants
- Uniform + staff meals + shuttle bus are provided
Yêu cầu công việc
- Communication skills(Negotiation/Presentation/Speech/Listening)
- Understanding of F & B and hotel industry and products
- Requires knowledge of hotel food & beverage operation and food & alcoholic beverage
- Basic computing skills and computer program operation skills
Yêu cầu hồ sơ
Khu nghỉ dưỡng Shells & Spa Phú Quốc là một phần của Tran Thai Marina Resort & Dự án biệt thự có tổng diện tích hơn 41 ha, bao gồm rừng tự nhiên cũng như khu spa và khu nghỉ dưỡng. Ngoài ra, những ngôi nhà gỗ có hồ bơi riêng và nhà gỗ trên mặt nước, được xây dựng trên những cây cột hướng ra biển, sẽ được bổ sung để nâng cao hơn nữa chất lượng của The Shells Resort & Spa Phú Quốc.