Mô tả công việc
• Asist CEO doing business development
• Maintain and build relationship with b2b clients
• Study competition, and identify market trends.
• Develop, update and manage corporate website, and conduct online marketing activities to generate traffic
• Write content for social media channels.
• Support and coordinate with other teams to grow business and build customer database
Yêu cầu công việc
. English fluency ( both writing and speaking ) with good command in Vietnamese language
. Commitment to delivery high levels of customer service
. Excellence in negotiation, communication
. Expert in researching and database managing
. Flexibility to respond to a range of different work situations
. Computer knowledge (MS Office)
. Ability to work on your own or in teams
. Ability to work under pressure and overtime
. Ability to pay attention on detail is a must
Quyền lợi được hưởng
. 13rd Month Salary, attractive salary
. Social insurance
. Team building, career development will be offered
. Work in a young and dynamic environment.
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu