Mô tả công việc
• Coordinates various media and marketing activities and events at the hotels or area of responsibility
• Oversee and coordinates hotel photo shooting and video shooting
• Work together with hotel’s operations teams to guarantee the success of any marketing activity
• Understand the hotel’s business and needs and convey this information to the Central Management team
• Participates in the preparation of strategic hotel marketing planning
• Supervise the hotels social media marketing strategy as well as create and collect content that can feed the account community management
• Make sure hotels collaterals and stationary complies with the brand standards
• Coordinate media and KOL FAM trips at the hotels
• Support in establishing clearly USP of the hotels
• Communicate and submit appropriate material to all marketing channels and organizations that assists in promoting the hotel to ensure they are well equipped to sell the property.
• Monitor and analyse competitor, market trends and sales data, and use this information when developing strategies
• Compile and prepare reports for management showing results (KPIs and ROI).
• Perform any duties assigned by the Management deemed necessary
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup Group, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart, and Vinschool, ...
- 13th month salary, and holidays.
- To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.
Yêu cầu công việc
- University Degree
- Fluent English
- At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Yêu cầu hồ sơ
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu