Mô tả công việc
1. Marketing execution + Brand building:
- Execution: Collaborate with cross functions and stake holder, work as owner for projects: Artwork adaptation, consumer promotion, sampling production, POSM design & production
- Innovation: Support new launch & relaunch projects in sampling & POSM
2.Marketing communication:
- Communication: Work closely with KOL agencies, Social agencies and Media function, Media agency to execute flawless social/digital communication
- Social Content management:
- Project Management: ensure agency delivery Social posts based on project timeline
- Content & visual evaluation & input: consolidate feedbacks from Brand team & share with agency for finalizing Social posts
3. E - com performance Marketing planning & execution:
- Planning monthly Marketing performance activities for ECOM
- Weekly track and manage Livestream/ Affiliate agencies to deliver Sale target
4.Marketing Report:
- Monthly sale report
- Monthly expense tracking: track actual spending expense by IO, PO & update to line manager, Finance team monthly
- Social performance tracking report
- Sampling tracking report
Yêu cầu công việc
- Marketing background, at least 1+ year experience in FMCG and strong in Ecom, Social, Digital Marketing
- Hard-working
- Enthusiastic, eager to learn
- Business-driven mindset
- Innovative
- Interested in Personal Care category
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu