Mô tả công việc
Marketing programs
- Get instruction from RTMM to build detail execution plan for marketing programs
- Work with other departments (S.C, Logistic…) to deliver POSM to distributors
- Build logistic plan to deliver POSM to distributors
- Work with sales to get weekly update/report for trade marketing activites
- Weekly report on trade marketing activites to CO marketing team
- POSM stock management: POS IN/OUT, keep monitor stock of POS in the region
Trade Events
- Support RTMM in organizing trade events (Dealer Night, WHS parties, Window Kick-off)
Yêu cầu công việc
- University/Bachelor’s degree
- 1-2 years of working experiences in marketing/sales in FMCG industry
- Good communication skills & details management
- Good command of English;
- Ability to work under pressure in a dynamic environment;
**Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company's recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca-cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.html to the full Privacy Policy of Coca-Cola Beverages Viet Nam Limited.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu