Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Perform daily pick-up analysis and reporting
2. Perform regular competitive benchmark studies and be informed of market trends.
3. Support Revenue Director to create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each property.
4. Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity.
5. Regularly check the input and the quality of data and work with Reservations & Operations to resolve any issues.
6. Evaluate performance of distribution channels and contracted rates
7. Maintain rate parity across the channels.
8. Assist the Sales team in analyzing the performance of their Accounts.
9. Prepare documents for Revenue Meeting
10. Support Revenue Management team to prepare and support the annual revenue budget.
11. Prepare Ad-hoc analysis as required by the Company.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree/Diploma in Hospitality Management or Sales/Marketing, revenue management preferred.
- English Level: Highly articulate in English language, both written and spoken
- Minimum of 2-3 years in Sales & Marketing related operations, of which 01 years experiences as Revenue Management at international hotel 4* and up. Experienced in Reservation / Ecommerce
- Communication, problem solving, time management, teamwork
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ascott Limited là một công ty Singapore đã phát triển thành một trong những nhà điều hành-chủ sở hữu nhà nghỉ quốc tế hàng đầu. Danh mục đầu tư của Ascott trải rộng trên 180 thành phố trên 30 quốc gia ở Châu Á Thái Bình Dương, Châu Âu, Trung Đông, Châu Phi và Hoa Kỳ. Ascott Limited có mặt tại Việt Nam từ năm 1994 và được biết đến chủ yếu thông qua thương hiệu Somerset của 4 thành phố lớn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding
Lịch sử thành lập
- Ascott Limited có mặt tại Việt Nam từ năm 1994 và được biết đến chủ yếu thông qua thương hiệu Somerset của 4 thành phố lớn.
Mission
TẦM NHÌN
Trở thành doanh nghiệp hàng đầu thế giới làm giàu cho người dân và cộng đồng thông qua các sản phẩm và dịch vụ bất động sản chất lượng cao.