Mô tả công việc
1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.
2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers/ sales managers in order for them to achieve the general goals of the department.
3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.
4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.
5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.
6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.
7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.
9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.
10. Review monthly P&L statements and find ways to improve the performance of the Hotel.
11. Advise the General Manager / Board of Directors development plan to achieve the set KPI
12. Conduct Departmental meeting once every week.
13. Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
14. Prepare and implementation of the yearly advertising and Promotions together with the public relations team.
15. Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
16. Ensure maximum exposure in the internet with the assistance of the Ecommerce Executive/Manager.
17. Enhance the image of the hotel in the local community.
18. Attend at least 6 Community Involvement Projects a year
19. Responsible of developing new market.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary
- To have a lot of chance with the new project of Group
- Friendly environment
- Meals at Canteen
- A lot of other compatitive benefits
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Sale-marketing related fields.
- Flexible, dynamic and open-minded.
- Problem-solving and negotiation skills.
- Ability to work under high pressure, being honest and highly responsible.
Yêu cầu hồ sơ
- Tel: 0901172288 (HR)
* Công ty TNHH Chế Tạo Máy Dược Phẩm Tiến Tuấn là công ty cơ khí chính xác duy nhất tại Việt Nam thiết kế chế tạo máy & thiết bị bào chế dược phẩm, là đơn vị được UBND TP. HCM chọn làm đại diện DOANH NGHIỆP KHOA HỌC CÔNG NGHỆ của thành phố, sản phẩm được các tổ chức TUV Rheinland, SGS chứng nhận CE mark.
* Tiến Tuấn không chỉ là nhà cung cấp mà còn là người bạn đồng hành tin cậy của khách hàng (các nhà sản xuất dược phẩm), luôn mang đến cho khách hàng các trải nghiệm công nghệ mới nhất, hỗ trợ tích cực cho quá trình thử nghiệm và sản xuất nhiều loại dược phẩm mới phục vụ cho hoạt động chăm sóc sức khỏe cộng đồng.
* Tiến Tuấn đã xây dựng hệ thống quản lý chất lượng toàn diện kể từ 2002, qua hơn 10 năm quản lý chặt chẽ và cải tiến liên tục, các sản phẩm của công ty đã đạt được độ tin cậy cao, dễ dàng sử dụng, tính năng hiện đại, kết cấu và hình dáng tinh tế.
* Sản phẩm của Tiến Tuấn không chỉ có mặt ở hầu hết các công ty dược phẩm trong nước mà còn được tín nhiệm tại các thị trường Đông Nam Á, Trung Đông, Bắc Âu với sản lượng xuất khẩu hàng năm đến 70% sản lượng chung. * Khẳng định trí tuệ và tính sáng tạo Việt, hằng năm công ty tham gia các kỳ hội chợ triển lãm quốc tế lớn về máy móc dược phẩm (tại Frankfurt, Dubai, Jakarta). Sản phẩm với các tính năng mới nhất trình diễn tại triển lãm được sự quan tâm và đánh giá cao của nhiều nhà sản xuất dược phẩm hàng đầu.