- Customer Insight:
- Organize to find and exploit effectively potential customers for CBC:
- Analyze market potential, build relationships with organizations, associations, state management agencies in charge to find potential customers in line with the development orientation of CBC
- Organize to exploit effectively potential customers developed by CBC and/ or distributed by CIBG
- Products and Price:
- Design product solutions and pricing policies to meet the needs of customers / groups of customers at CBC
- Organize and deploy activities to update CIBG products, policies and business programs in accordance with CIBG's orientation at CBC
- Sales and service:
- Implement and supervise the implementation of customer care policies and programs at CBC
- Develop business plans, deploy and manage CBC activities according to CIBG's direction from period to period in order to effectively implement business plans and objectives.
- Coordinate, supervise, directly/supportly, monitor, analyze, periodically evaluate and effectively implement the business objectives of CBC's department and employees.
- Service quality management:
- Implement and supervise to ensure effective implementation of regulations on service quality standards of CBC and CBC employees.
- Regularly check and supervise service quality for CBC departments / employees, especially positions in direct contact with customers.
- Make plans periodically to contact and communicate with customers to obtain opinions and improve the service quality of CBC
- Risk management
- Urge and remind CBC's employees to fully and effectively control the credit quality at CBC
- Tightly control problem debts, coordinate in handling problem debts
- Participate/support in checking the customers' actual use of capital issued credit at CBC according to regulations.
- Implement and promote a culture of compliance và manage operational risk at the unit
- Lead as an example
- Direct and help to establish principles and priorities in risk management
- Coordinate with relevant units, assess, execute and monitor operational risks at the unit
- Report immidiately incident;
- Operation
- Manage, ensure that the activities of employees at CBC strictly comply with the regulations, procedures, instructions ... related
- Approve / propose approval and sign contracts and documents related to CBC activities within authorization
- Approve / propose approval of financial expenditures within the scope of authority
- Effective management
- Effectively manage the CBC's customer portfolio according to TCB's guidelines, regulations
- Strictly manage the CBC's business results and performance compared to the assigned targets
- Other jobs: ther duties assigned by the Regional Director, Regional CIBG Director
PEOPLE MANAGEMENT
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
- Manage team performance và provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
- Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching và feedback, etc.
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Responsible for developing talents within the team
- Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
- Understand và communicate relevant HR offerings to team members.
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Minimum of 8+ years in the field of sales, management and sales promotion in banking and finance for corporate customers, at least 4 years experience in management position
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
* Công ty TNHH Chế Tạo Máy Dược Phẩm Tiến Tuấn là công ty cơ khí chính xác duy nhất tại Việt Nam thiết kế chế tạo máy & thiết bị bào chế dược phẩm, là đơn vị được UBND TP. HCM chọn làm đại diện DOANH NGHIỆP KHOA HỌC CÔNG NGHỆ của thành phố, sản phẩm được các tổ chức TUV Rheinland, SGS chứng nhận CE mark.
* Tiến Tuấn không chỉ là nhà cung cấp mà còn là người bạn đồng hành tin cậy của khách hàng (các nhà sản xuất dược phẩm), luôn mang đến cho khách hàng các trải nghiệm công nghệ mới nhất, hỗ trợ tích cực cho quá trình thử nghiệm và sản xuất nhiều loại dược phẩm mới phục vụ cho hoạt động chăm sóc sức khỏe cộng đồng.
* Tiến Tuấn đã xây dựng hệ thống quản lý chất lượng toàn diện kể từ 2002, qua hơn 10 năm quản lý chặt chẽ và cải tiến liên tục, các sản phẩm của công ty đã đạt được độ tin cậy cao, dễ dàng sử dụng, tính năng hiện đại, kết cấu và hình dáng tinh tế.
* Sản phẩm của Tiến Tuấn không chỉ có mặt ở hầu hết các công ty dược phẩm trong nước mà còn được tín nhiệm tại các thị trường Đông Nam Á, Trung Đông, Bắc Âu với sản lượng xuất khẩu hàng năm đến 70% sản lượng chung. * Khẳng định trí tuệ và tính sáng tạo Việt, hằng năm công ty tham gia các kỳ hội chợ triển lãm quốc tế lớn về máy móc dược phẩm (tại Frankfurt, Dubai, Jakarta). Sản phẩm với các tính năng mới nhất trình diễn tại triển lãm được sự quan tâm và đánh giá cao của nhiều nhà sản xuất dược phẩm hàng đầu.