Việc làm Thực Phẩm Hoàng Sơn

Cập nhật 19/11/2024 18:08
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Chế Biến Thực Phẩm Hoàng Sơn
HR Manager
Thực Phẩm Hoàng Sơn
99 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 10 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Summary:

The Human Resource Director will plan, lead, direct, develop, and coordinate the policies, activities, and staff of the Human Resource (HR) department, ensuring legal compliance and implementation of the organization's mission and talent strategy.

Duties/Responsibilities:

1. Building policies and procedure

· Build up KPIs & performance appraisal system (Performance of departments & key persons). Implement & manage yearly performance review process for employees.

· Take part in guiding other departments to draft & recommend internal policies and procedures.

· Carry out necessary administrative duties & Nurture a positive working environment.

· Conduct performance and wage review.

· Review, revise & develop HR policies and procedures to support the company’s operations & development, to help talent engagement & retention.

· Recommend HR budget & manage HR budget approved.

· Develop and implement HR strageties and initiatives aligned with the overall business strategy as required for Managenment.

· Ensure legal compliance throughout human resource management.

· Bridge management and employee relations by addressing demands, grievances or other issues.

· Support current and future business needs through the development, engagement, motivation and preservation of human capital.

· Oversee and manage a performance appraisal system that drives high performance.

· Report to management and provide decision support through HR metrics.

2. Recruitment

· Update recruiting procedures or create new procedures.

· Supervise the recruiting team.

· Search for and enforce new sourcing methods to find job candidates.

· Evaluate and suggest the best recruiting software for the employer.

· Suggest the ways to improve the employer's brand.

3. Compensation & Benefit

· Manages and supervise the C&B Team related issues, including working timesheet, payment of salaries, social insurance, personal income tax and other requirements with relevant authorities.

· Designs the set of different compensation and benefits policies.

· Designs the basic compensation structures in the organization (grading system, job evaluation system, job description policy, promotion policy, etc) aligned with the corporate culture and the corporate values.

· Leads different HR Projects (not just projects from the compensation and benefits area).

· Manage all compensation related issues, including working timesheet, payment of salaries, social insurance, personal income tax and other requirements with relevant authorities.

4. Training

· Organize and supervise product training programs periodically and as they arise.

· Propose orientation training programs and other human resource development training courses.

5. Perform other duties as requested by the Board of Directors.

Yêu Cầu Công Việc

​You have:

  • Degree in Human Resources or related field
  • At least 10 years of experience in HR Manager
  • Highly organized and detail oriented
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Excellent interpersonal, negotiation, and conflict resolution skills
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Good command of English.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Bitexco Financial Tower, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Follow by the company regulations
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly, teamwork
  • Phúc lợi:

    - Full benefit by Law
    - Salary 13th
    - Professional and classy working environment

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Chế Biến Thực Phẩm Hoàng Sơn
Thực Phẩm Hoàng Sơn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần Hoàng Sơn 1 được thành lập vào năm 2002, là một doanh nghiệp uy tín trên trường quốc tế có trụ sở và nhà máy chế biến hạt điều tại Binh Phước – thủ phủ cây điều Việt Nam , sản phẩm của Cty được xuất khẩu đến hơn 40 quốc gia trên thế giới. Công ty cổ phần Hoàng Sơn 1 hiện đang áp dụng hệ thống quản lý sản phẩm theo tiêu chuẩn BRC và ISO 22000. Điều nhân được xuất khẩu vào thị trường Mỹ, EU, Nhật, Úc, LB Nga, Trung Đông, Trung Quốc,… Trong năm 2021, Công ty sẽ khánh thành đưa vào hoạt động nhà máy chế biến Thực phẩm Hoàng Sơn Food với công suất 100 containers/ tháng. Nhà máy Hoàng Sơn Food tọa lạc tại thành phố mới Bình Dương với diện tích 6ha, được xây dựng theo mô hình hiện đại, đáp ứng các yêu cầu khắt khe về VSATTP theo tiêu chuẩn Quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2002

Mission

  • ​​Trong năm 2021, Công Ty Cổ Phần Hoàng Sơn 1 sẽ đưa nhà máy Hoàng Sơn chuyên về rang chiên các loại hạt và đóng gói với công suất 100 container /tháng đi vào hoạt động. Nhà máy Hoàng Sơn tọa lạc tại Bình Phước với diện tích 6ha, được xây dựng theo mô hình hiện đại, đáp ứng được các yêu cầu khắt khe về vệ sinh an toàn thực phẩm theo tiêu chuẩn quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Thực Phẩm Hoàng Sơn

Bạn làm việc tại Thực Phẩm Hoàng Sơn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thực Phẩm Hoàng Sơn

Thực Phẩm Hoàng Sơn

Click để đánh giá