Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Được hình thành và phát triển từ năm 2006, LEKA Group - một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các sản phẩm phục vụ cho ngành công nghiệp phụ trợ nói chung và công nghiệp đánh bóng nói riêng, chúng tôi tự hào mang đến cho Quý khách hàng các giải pháp đánh bóng tiên tiến hàng đầu thế giới, sản phẩm ưu việt đến từ các hãng đánh bóng nổi tiếng như Thái Lan, Đài Loan, Trung Quốc...
Với nhiều năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực đánh bóng kim loại, LEKA cam kết mang đến các giải pháp tối ưu, sản phẩm chất lượng, uy tín cũng như nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, đảm bảo mức giá hợp lý, cạnh tranh cao trên thị trường.
Để có được sự tin tưởng và ủng hộ nhiệt tình từ các đối tác, khách hàng trên toàn quốc như ngày hôm nay, Đánh bóng kim loại LEKA đã luôn chú trọng tới việc thiết lập các mối quan hệ chiến lược lâu dài với các đối tác đầu ngành trong và ngoài nước. Cùng với các chuyên gia nhiều năm kinh nghiệm từ Thái Lan, Đài Loan, Trung Quốc, LEKA đã không ngừng nghiên cứu, đổi mới để mang đến tận tay người tiêu dùng các sản phẩm tiên tiến, chất lượng nhất, phù hợp với nhu cầu sản xuất tại Việt Nam. Chính vì vậy, các sản phẩm của đánh bóng kim loại LEKA luôn luôn nhận được những phản hồi tích cực cũng như sự đồng hành lâu dài từ phía bạn hàng Doanh nghiệp.