Mô tả công việc
- Prepare documents, such as quotations, invoices, delivery notes, and handle general data entries
- Prepare sales forecast and analysis data
- Assist in the maintenance of effective record keeping and filing systems
- Liaise with logistical department to monitor daily operations, observe inventory management, and control delivery arrangement
- Collaborate with internal and external parties to ensure smooth daily operations
- Report and provide clerical and administrative support to management as requested
Yêu cầu công việc
- Bachelor Diploma or above
- Experienced in im-export field
- Knowledge of SAP / CRM system
- Good command in both spoken and written Chinese and English
- Sense of responsibility and detail-minded
Quyền lợi được hưởng
■WORKING CONDITION
Working time: Monday - Friday: From 7:30 To 16:30 và Thứ 7 cách tuần
■Benefit
- Full 13 monthly salary
- Review salary per year
- Holidays days-off according to VN labor law and summer holidays according to company law.
- Health check once a year
- Bonus for birthdays, party events, and year-end parties
- Travel and lunch allowance
- Training in foreign (Thailand, Singapore,...)
- Dynamic environment, many opportunities to learn and develop your career path
SellerSmith là một công ty con của BraveBits - một trong những startup đầu tiên của Việt Nam thành công trong việc phát triển sản phẩm công nghệ trên nền tảng mã nguồn mở cho hàng trăm nghìn khách hàng trên thị trường quốc tế. Công ty là ngôi nhà chung thu hút nhiều bạn trẻ say mê với lĩnh vực lập trình, thiết kế, marketing - cùng có hoài bão tạo ra những sản phẩm công nghệ mang tính đột phá cho người dùng trên toàn cầu. Điều luôn thúc đẩy chúng tôi chính là niềm đam mê cháy bỏng đối với công việc, những công nghệ không ngừng thay đổi và yêu cầu khắt khe về chất lượng sản phẩm từ phía cộng đồng khách hàng.