Mô tả công việc
As an Assistant to CEO, you will be working closely with the Managing Director and be involved in the daily operations of the company as well as ad- hoc projects:
Other tasks as assigned by the Management
Collaborate effectively with all employees, customers, and suppliers;
Manage diary, schedule meetings, arrange appointments, organize agendas and action points for all Managing Director’s meetings;
Understand the company&039;s strategy for each period, each project to support and collaborate with the Managing Director in strategizing, provide insightful ideas to develop plans to achieve objectives;
Handle requests and queries of the management appropriately;
Act as the focal point of contact and coordination for assigned projects. The projects will be companywide as well as within departments and cover diverse aspects of the business;
Participate in management meetings, assist in taking minutes, follow up on actions and make sure all tasks/projects are done on time;
Monitor the company&039;s matters including operational, production, business, and human resource matters to timely propose suitable solutions and collaborate with the Managing Director to promptly address ongoing matters;
Produce reports, presentations and briefs;
Capable of acting on behalf of the Managing Director to coordinate meetings, implement, and resolve necessary issues related to company- wide tasks and projects;
Yêu cầu công việc
Comprehensive business or accounting/finance knowledge;
3+ years of working experience in corporate environment;
Willingness to travel to different branches of the company
University degree, preferable with relevant majors (Business, Finance, Marketing, Operations, etc.);
Attention to detail, good critical thinking and problem- solving skills;
Strong time management, ability to multi- task;
Excellent communication skill, good command of English;
Quyền lợi
Health care
Train
Uniform
Bonus mode
Annual leave
Tourism
Insurance regime
Laptop
Salary increase
Per diem
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-03 22:35:02
INTECH Group xin gửi tới Qúy khách hàng, đối tác lời chúc sức khỏe và thành công.
Thành lập từ năm 2012, đến nay INTECH Group có trụ sở chính tại Hà Nội, nhà máy sản xuất ở Bắc Ninh, chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh và các công ty con về các lĩnh vực chuyên sâu đến giải pháp tổng thể nhà xưởng và phòng sạch. INTECH là đơn vị có thế mạnh tư vấn, thiết kế, thi công, bảo trì và là đại diện phân phối, là đối tác các hãng sản xuất uy tín trên thế giới.
Với 5 giá trị cốt lõi: Tạo giá trị – Chuyên nghiệp – Nhiệt huyết – Sáng tạo – Phát triển, đội ngũ INTECH Group luôn trân trọng những cơ hội mà khách hàng, đối tác trao cho chúng tôi, nỗ lực hết mình để mang lại giá trị và sự hài lòng cho khách hàng. INTECH Group luôn đóng vai trò là người trợ lý tin cậy, hướng tới sản phẩm dịch vụ mang lại Giải pháp phù hợp nhất, tính hiệu quả cao, đạt tiêu chuẩn, đảm bảo tiến độ và chi phí hợp lý.
Với hàng nghìn khách hàng là doanh nghiệp lớn, nhỏ, trong và ngoài nước, INTECH Group hỗ trợ rất nhiều khách hàng trong việc tư vấn đầu tư, xây dựng, setup nhà máy, hỗ trợ vận hành đến bảo trì thông minh hệ thống nhà xưởng và hệ thống sản xuất. Chúng tôi đã và đang xây dựng, trở thành hệ sinh thái trọn bộ giải pháp One-Stop Service, trở thành điểm đến giải quyết nhiều vấn đề cho các Doanh nghiệp trong công tác đầu tư sản xuất, kinh doanh, setup và cơ sở vật chất.
Hướng tới năm 2025 với mục tiêu “Xuất khẩu sản phẩm, dịch vụ ra quốc tế, Môi trường làm việc chuẩn quốc tế, Chất lượng sản phẩm, dịch vụ chuẩn quốc tế” đội ngũ INTECH không ngừng nỗ lực. Để đạt được điều đó, sự ủng hộ và đồng hành của Qúy khách hàng chính là sự thúc đẩy cho sự phát triển của INTECH Group.