Mô tả công việc
• Supervises the overall activities of Front Office, Housekeeping, Health Club operations
• Monitors the personnel of these operations to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition
• Ensures staff, particularly guest contact personnel, are familiar with Priority Club members, known repeat guests and other VIPs and provide special attention and recognition
• Coordinates exchange of pertinent information between departments within the Rooms Division and directs exchange of information with other departments, notably, Engineering and Security
• Consults with Department Heads and Deputy General Manager/General Manager on an ongoing basis to improve business conduct
• Assumes overall responsibility for maintaining presentation standards to ensure facilities and equipment are clean, in good repair and well maintained
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under control
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of Room Division employees
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include review of procedures and events which warrant special handling and detailed information
• Assist in managing hotel revenue generation and maximization through full utilization of company systems, business processes and specifications. Review and approve/deny all discount and rebate requests.
• Achieve budgeted revenues, control labor costs and expenses, and maximize profitability within all areas of responsibility. Participate in the preparation of the annual departmental operating budget and financial plans which support the overall objectives of the hotel.
• Achieve budgeted revenues, control labor costs and expenses, and maximize profitability within all areas of responsibility. Participate in the preparation of the annual departmental operating budget and financial plans which support the overall objectives of the hotel.
• Prepare and submit statistical, performance, and forecast analyses and reports as required.
• Communicate to appropriate departments all pertinent information related to the expected arrival and departure of VIP’s and other key guests, or other special guest needs.
• Ensure training and procedures to serve as a central communications point during emergency/crisis situations and that relationships with local fire, police, and emergency personnel are developed and maintained.
• Promotes Inter-hotel sales and in-house facilities
• Monitors and controls the inventories for operating equipment and supplies
• Communicates to the Deputy General Manager/ General Manager to his/her delegate, and other Department heads, all information likely to be of interest to them
• Monitors and controls the Room Division Operation in the areas of revenue expenditure, profitable and performance against budget
• Works with Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary & Bonus (Healthcare, Insurance, Service Charge Bonus, salary increase,...)
- Duty meal at Company policy
- Full benefits as Vietnam law (Annual leave,Holiday, Tet, Tourism,...)
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent
- 4 years of guest service / hotel experience with two years in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
VMO Holdings (VMO) là Công ty công nghệ thông tin đáng tin cậy cung cấp các giải pháp toàn diện về dịch vụ tư vấn và phát triển các sản phẩm phần mềm, dựa trên nhiều nền tảng như: IoT, AI/ML hay Blockchain... Với kinh nghiệm và lợi thế gần 10 năm trong lĩnh vực IT, VMO tự hào góp phần quan trọng trong sự thành công của hơn 500 đối tác, cùng nhiều doanh nghiệp Startups.VMO đang trên đà phát triển và tăng trưởng mạnh mẽ, với hơn 800 nhân sự tại 6 văn phòng ở Hà Nội cùng các chi nhánh tại Nhật Bản và Mỹ. Không chỉ trực tiếp tham gia vào việc xây dựng và phát triển hệ thống, hơn thế nữa, chúng tôi còn tư vấn các giải pháp công nghệ tối ưu dựa trên những ý tưởng tuyệt vời của các khách hàng. Từ đó, từng bước khẳng định tầm nhìn trở thành công ty công nghệ thông tin có vị thế toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2012, VMO là công ty gia công CNTT đáng tin cậy có trụ sở tại Hà Nội, Việt Nam với hơn 500 nhân viên và hơn 40 dự án hiện đang triển khai.
Mission
Trải qua hơn 10 năm phát triển, với kiến thức về những công nghệ tiên tiến nhất cùng đội ngũ kỹ sư nhiệt huyết, giàu kinh nghiệm, VMO tự hào đóng góp quan trọng vào sự thành công của hơn 500 đối tác và nhiều Startup. Để giúp khách hàng của chúng tôi đạt được thành công nhờ CNTT. Trở thành một trong những công ty CNTT hàng đầu mang lại sự đổi mới và hiệu quả cho doanh nghiệp
Review VMO
Tốt(GL)
Lương khá ổn, phù hợp dành cho lớp trẻ thích năng động (rv)
Văn phòng làm việc tốt, điều kiện hộ trợ nhân viên làm việc tốt (rv)