8104
Serving the needs of all families with young children, Carter’s Inc. is the largest North American apparel retailer exclusively for babies and young children, encompassing Carter’s, OshKosh B’gosh, Skip*Hop and Little Planet brands. Meaningful work, constant learning, genuine people, and a community guided by core values that promote inclusion and innovation is in everything we do. There are many reasons to build your career at Carter's.
Candidates with strong experience and skills in Production Planning and Supply Chain Analysis in Apparel industry will fit this position.
Production Operations (Buy & WIP), PO, and Vendor Management
- Work directly with vendors to maintain accurate and timely production operation data in the systems
- Understand the logic and lead times of the Buy & Production and Time & Action (T&A) calendars
- Communicate with vendors and cross-functional teams (US Planning, Sourcing and HK Production Planning) to proactively support execution of manufacturing activities
- Identify potential delivery risks, outline possible root causes, work with vendors on solutions to eliminate or mitigate risks at the earliest stage
- Collaborate with other functional departments (Sourcing/QA/Logistics) to solve production and delivery related issues
- Act as a gatekeeper to ensure vendors’ commitment to all required production planning processes / rules
- Prepare and deliver production risk reporting, conduct analysis on delivery performance and drive for improvement
- Monitor timely shipment booking request and shipment closure utilizing automated reporting for designated vendors
- Participate in system/ reporting enhancement projects to strengthen operational efficiency
- Identify tools or reporting capabilities to further optimize data quality
- At least 4 years of working experience in Apparel manufacturing with advanced knowledge of end to end supply chain processes. Experience in US/Canada market is preferable
- Highly analytical, well organized, and systematic with problem-solving skills
- Willing to challenge status-quo and explore potential improvement opportunities
- Hands on and through risk analysis of production, sensitive to numbers
- Good command of written and spoken English
- Advanced communication skills; capable of providing direction and conveying concepts to vendors
- Advanced skills using Microsoft Office applications (Especially Excel)
Công ty Cổ phần Đầu tư Dừa Bến Tre (gọi tắt là Beinco) có trụ sở và nhà máy đặt bên bờ sông Hàm Luông thuộc địa bàn Xã Thanh Tân, Huyện Mỏ Cày Bắc, tỉnh Bến Tre đây là khu vực trung tâm vùng nguyên liệu dừa của tỉnh Bến Tre, đồng thời là đường lưu thông nguyên liệu dừa các tỉnh Đồng bằng sông Cửu long bằng đường thủy và bộ, sẽ là lợi thế rất thuận lợi cho hoạt động sản xuất- kinh doanh các sản phẩm từ dừa của công ty. Bến Tre được xem là thủ phủ dừa của Việt Nam. Thấu hiểu được nhu cầu và giá trị của chuỗi cây dừa đối với cộng đồng, BEINCO đã đầu tư máy móc thiết bị hiện đại phục vụ sản xuất với công nghệ chế biến tiên tiến cho ra các sản phẩm từ dừa đạt quy chuẩn quốc tế, đặt tiêu chí chất lượng sản phẩm và tính tiện dụng để phục vụ cộng đồng trong và ngoài nước.Với phương châm không ngừng hoàn thiện và phát triển đội ngũ nhân sự, BEINCO luôn đánh giá cao năng lực của mỗi cá nhân và luôn hoan nghênh chào đón tất cả các ứng viên có tâm huyết với sự phát triển của ngành dừa Bến Tre nói riêng và ngành dừa Việt Nam nói chung. BEINCO luôn hướng tới việc xây dựng cho đội ngũ nhân sự môi trường làm việc thân thiện, năng động, sáng tạo và tạo cơ hội tốt nhất cho mỗi cá nhân phát triển năng lực bản thân.
Review Dừa Bến Tre(Beinco)
Môi trường làm việc tốt, có nhiều cơ hội để phát triển, vùng vẫy, học hỏi được khá nhiều kinh nghiệm từ người đi trước. (it)
Môi trường làm việc thân thiện, cấp trên tạo điều kiện để học hỏi thêm nhiều kiến thức chuyên môn. (it)