Company Description
Nina Group is an independent creative agency based in Quận 7, Vietnam. We are a leading provider in:
- Studio Rentals & Event Venues: Offering locations in Districts 7 and 4, HCMC.
- Set Design Services: Crafting set designs for TVC, MV shoots, photography, livestream, and events.
- Comprehensive Event Services: Including production, decoration, and livestream solutions.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Marketing Manager at Nina Group. The Marketing Manager will be responsible for developing and implementing strategic marketing plans, managing campaigns across various channels, analyzing market trends, and collaborating with cross-functional teams to drive brand awareness and growth.
- Conduct market and competitor research to identify opportunities and establish the Nina Nguyen brand in the market.
- Build and maintain the credibility and reputation of the Nina Nguyen brand.
- Manage the design and communication content for the Nina Nguyen brand.
- Oversee and utilize media tools to enhance brand communication.
- Develop quarterly and annual plans, including budgets, KPIs, and campaigns; implement, manage expenses, and assess results.
- Report and measure campaign effectiveness through KPIs and ROI metrics.
Qualifications
- Marketing Strategy, Campaign Management, and Market Analysis skills
- Strong project management and leadership abilities
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficiency in data analysis and reporting
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related field
- Experience in the creative, agency industry is a plus
- Open-minded, creative, eager to learn, and willing to take on challenges.
Apply via this job post or:
Send your CV & Portfolio directly to [email protected]
Note:
With limited resources, our hiring team will only contact candidates whose profiles best match the position within 7-14 days.
Thank you for your attention.
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.