Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to ensure satisfaction. Gather, summarize, and provide information to guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve guest call, request, or problem. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Monitor club lounge for seating availability, service, safety, and well-being of guests.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive remuneration package
- International and professional but friendly 5-star working environment.
- Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.
- Uniform provided by Hotel.
- Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
- Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
- Accident 24/7 Insurance
- Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
- Ideally with a relevant degree or diploma in Hospitality or Tourism management.
- Minimum 1 years work experience in front office operations of a similar property.
- Excellent in English, problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Candidates be excellent in one out of three languages: Korean, Japanese, Chinese are preferred
Yêu cầu hồ sơ
Apply via Hotel Job
Được thành lập từ tháng 7 năm 2018 qua gần 4 năm phát triển Công ty Cổ phần đầu tư và Thương mại Thiên Ý Pharma tự tin trở thành công ty hoạt động chuyên nghiệp, uy tín hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất kinh doanh và phân phối thực phẩm chức năng có nguồn gốc từ nguyên liệu Đông Y chuyên hỗ trợ tăng cường sức khỏe con người.
Kim chỉ nam của Thiên Ý Pharma là: “Nhân vi bản mệnh vi tiêu” tức lấy người làm gốc, bệnh chỉ là ngọn. Vì vậy các sản phẩm của Thiên Ý Pharma luôn phải đạt yêu cầu phù hợp với phần đông thể trạng của người Việt Nam, không tác dụng phụ và giải quyết gốc rễ mầm bệnh.
Từ chính những dược liệu tự nhiên quen thuộc trong cuộc sống, Thiên Ý Pharma cho ra đời một giải pháp cho sức khỏe thời hiện đại. Khi mà con người ta phải đối mặt với môi trường sống độc hại, thực phẩm bẩn lan tràn, cùng với lối sinh hoạt hiện đại thiếu khoa học đây sẽ là các sản phẩm giúp bạn cân bằng cơ thể và chống lại sự bào mòn của tuổi tác an toàn.
Với cái tâm của một lương y, một nhà sản xuất chân chính, chúng tôi sẽ mang đến những sản phẩm Đông y chất lượng cao vì một cộng đồng người Việt khỏe mạnh.