* Job description
- Receive testing requests for IT products and services.
- Conduct research, analysis, and clarification of requirements. Develop a testing strategy for IT product and service requirements.
- Create testing plans, write scripts, generate testing reports, and error reports. Document requirements after completion.
- Coordinate tasks within a team of 4-10 personnel.
- Perform testing and evaluate product quality.
- Analyze/evaluate the causes of errors after golive.
* Job requirements
1. Bachelor's degree in Information Technology, Computer Science, Telecommunications Electronics, Accounting, Finance, or Banking.
2. Preferred Qualifications:
- Prioritize experience from operational departments of commercial banks.
- Experience working with Agile/Scrum.
- Broad knowledge of banking and a deep understanding of banking operations.
- In-depth knowledge of software testing activities.
- Experience in software testing for Android and IOS.
- Have a certification in software testing
- Team management experience.
3. Skills:
- Strong analytical skills for documents, requirements, reports, and documentation.
- Good logical and critical thinking, communication, presentation, and persuasion skills.
- Proficient in English, capable of working directly with foreign partners.
Công ty cổ phần Dịch vụ di động Thế hệ mới (NMS) chuyên cung cấp giải pháp công nghệ cao cho khách hàng chính phủ, viễn thông, giáo dục, ngân hàng, giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp,… ở các dịch vụ: gia công phần mềm
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Với đội ngũ kỹ sư phần mềm, kỹ sư hệ thống, nhân viên tổng đài có nhiều năm kinh nghiệm, chuyên môn xuất sắc; chúng tôi luôn nỗ lực để tạo ra những sản phẩm công nghệ mang tính sáng tạo có chất lượng tốt, đồng hành và chắp cánh cho sự phát triển của khách hàng.