Mô tả công việc
Develop, update, and maintain testing standards and procedures;
Prepare test strategies and coordinate the preparation of test plans to fulfill testing requirements;
Define product test cases and criteria for acceptance;
Responsible for Functional Requirement Specification (FRS), Integration Test, User Acceptance Test (UAT), User Manual & User Training, Requirement Change Request and related items in all phases of the system development life cycle;
Timely and accurate completion of manual testing as required including regression, system integration and ad hoc testing;
Resolve testing process questions/issues;
Develop and execute testing scripts to automate tests;
Determine time estimates and resolve issues promptly;
Responsible for test environment setup and configuration;
Complete defect reports and verify any fixed issues that are completed.
Yêu cầu công việc
Good sense in locating bugs and QA processes;
At least 5 years of hands- on experience in Quality Assurance (QA) or Software Testing, with a strong background in both manual and automated testing.
Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration, or a related discipline.
Excellent English communication skills.
Hands- on experience in test scheduling and test plans and knowledge of testing tools and software QA methodologies;
Nice to have:
Proactive and independent thinker but good team player;
Good command of written and spoken Mandarin.
Excellent attention to detail;
Good time management and communication skills;
Experience in managing and coaching QA team is an advantage.
Self- starter with the ability to work multitask and under pressure;
Personal Characteristics:
Methodical and organized.
Curious and driven to learn.
Works well both independently and collaboratively.
Excellent communication skills & leadership.
Technical writing skills.
Quyền lợi
You will have:
Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
Participate in internal training programs to improve skills
Be consulted and oriented on a clear career path
Review salary twice a year
Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check- in, no weekend working
Attractive salary
Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
Performance bonus every quarter/year depend on the entire company‘s performance
With other benefits:
13 days of annual leave per year
Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
Social Insurance according to Labor Law
Annual premium health check
Opportunities to obtain international certificates.
Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 02:30:03
Công ty cổ phần Dịch vụ di động Thế hệ mới (NMS) chuyên cung cấp giải pháp công nghệ cao cho khách hàng chính phủ, viễn thông, giáo dục, ngân hàng, giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp,… ở các dịch vụ: gia công phần mềm
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Với đội ngũ kỹ sư phần mềm, kỹ sư hệ thống, nhân viên tổng đài có nhiều năm kinh nghiệm, chuyên môn xuất sắc; chúng tôi luôn nỗ lực để tạo ra những sản phẩm công nghệ mang tính sáng tạo có chất lượng tốt, đồng hành và chắp cánh cho sự phát triển của khách hàng.