Mô tả công việc
This is a full-time on-site role as an O365 Support Engineer in Ho Chi Minh City, Vietnam. The O365 Support Engineer will be responsible for troubleshooting technical issues, providing technical and customer support related to Microsoft Office 365, and ensuring the smooth operation of O365 services.
- Review issues and contact global customers to understand problems. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
- Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
- Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
- Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM - 7 AM
Yêu cầu công việc
- Having at least 1 year of working experience in Global customer-facing roles
- Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
- A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
- A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
Quyền lợi được hưởng
- Salary at 100% during the probationary period
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid anadditional amount of 30%of the normal salary + PVI insurance +500,000 VNDfood allowance
- 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- Annual Health Checkup
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ NHÂN LỰC TOÀN CẦU - GMAS, là doanh nghiệp chuyên về lĩnh vực hoạt động dịch vụ đưa người lao động và chuyên gia đi làm việc ở trong nước và nước ngoài theo hợp đồng. Công ty Cổ phần Dịch vụ Nhân lực Toàn Cầu (GMAS), là doanh nghiệp chuyên thực hiện hoạt động dịch vụ đưa nhân viên, chuyên gia đi làm việc ở nước ngoài theo hợp đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Công ty Cổ phần Dịch vụ Nhân lực Toàn Cầu (GMAS), là doanh nghiệp chuyên thực hiện hoạt động dịch vụ đưa nhân viên, chuyên gia đi làm việc ở nước ngoài theo hợp đồng.