>
YOUR ROLE & RESPONSIBILITIES
Position Overview:
In line with the Global Nutrition Strategy, the role will play a crucial part in driving the growth and success of the Food Solutions (Blended Solutions) business by identifying new market opportunities, implementing successful sales strategies to increase profitability and market share in Southeast Asia Region (SEA).
Key Responsibility/ Accountability:
- Develop the Blended Solutions Business in SEA region & ensure Gross Profit targets are achieved.
- Identify the new opportunities and support the sub-regional sales team to grow the Blended Solution business in SEA and build pipeline.
- Lead the execution and development of Blended solution strategies in SEA region.
- Work closely with Internal (Customer Service, Application, Manufacturing, Purchasing, Project Manager & Sales team) &
- External (Customers) to support the timely progress of new/ existing projects.
- Work with Manufacturing Sites to support the SEA business priorities and ensure the sourcing to sales process is running smoothly for new projects.
- Take part in Sales and Operations planning and ensure the new export and local projects for SEA region are planned and execute as per timelines.
- Proactively Work with Procurement to identify risk & opportunities to improve the blends profitability.
- Provide the comprehensive analysis of market and competitor activities to internal stakeholders as required.
- Work cohesively with internal/ external stakeholders to ensure customer centric culture is achieved and maintained.
- Must have a “best practice” continuous improvement and customer centric mindset.
- Strong commercial and business acumen with demonstrated strategic agility.
- Highly developed interpersonal skills – active listener and outstanding communicator.
- A strong work ethic, flexible in approach and supportive of others.
- Results orientated with a solutions-based sales approach.
- Agile, highly collaborative with an early adopter mindset.
- Ability to manage complexity and change in a dynamic environment.
- Analytical skills and high attention to detail.
- Strong persuasion and presentation skills.
- Highly motivated with a demonstrated ability to work under pressure managing and prioritising to meet tight deadlines.
- Demonstrated negotiation and influencing skills and ability to work well as part of cross functional/ cultural teams.
- Excellent IT Skills and practical knowledge of MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
Qualification/ Experience:
- Bachelor’s or master’s degree in food technology/ Science or related area
- Minimum 10+ years’ experience in a Food/Ingredients/Value Added Solutions and/or related industries with a significant portion of time spent in business developed in SEA region.
- Minimum 5+ years’ experience of leading a business development activity for Food/Ingredients/Value Added Solutions industry in SEA region.
- Evidenced ability to lead change, improve engagement and deliver results.
- Working knowledge and experience of SAP, MRP and CRM systems.
>
INTERESTED?
We look forward receiving your application.
Công ty Cổ phần Dream Viet Education - KYNA PTE. LTD. (KYNA ENGLISH) - Trường học trực tuyến cho trẻ là đơn vị đào tạo trực tuyến hàng đầu dành cho trẻ em, học sinh với hơn 200,000 học sinh trên toàn quốc
KYNA cung cấp chương trình học video, ứng dụng học tập Tiếng Anh (Kyna English), Toán học (Kyna Soroban, Kyna Finger Math, Kyna Mathematics); và chương trình học tiếng Anh trực tuyến 1-1 với giáo viên người nước ngoài (Kyna English 1-1) và nhiều ứng dụng học tập hấp dẫn sẽ ra mắt trong tương lai
Kyna hiện đang có 3 văn phòng trên cả nước và phát triển song song ba thị trường Việt Nam - Thái Lan - Indonesia với nhiều chương trình học hấp dẫn. Môi trường làm việc năng động cùng nhiều chính sách phúc lợi hấp dẫn, bạn sẽ được học hỏi cũng như phát triển tối đa khi làm việc tại KYNA ENGLISH
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Kyna ra đời với khát khao: " Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam
- Năm 2016, Kynalingo chính thức trở thành đối tác chiến lược của Ask International
Mission
Chúng tôi mang lại sự bình đẳng trong việc tiếp cận các chương trình đào tạo ngôn ngữ chất lượng cao cho thế hệ trẻ và sử dụng công nghệ để thay thế các phương pháp học ngoại ngữ hiện nay đang sử dụng