- Hiring Manager: Head of Sales, North
- Location: Hanoi or Hochiminh
We are an innovative global healthcare company that helps the world stay ahead of infectious diseases by delivering more than 500 million vaccine doses a year. Across different countries, our talented teams are exploring new technologies to protect people and promote healthy communities. We chase the miracles of science every single day, pursuing progress to make a real impact on millions of patients around the world.
Main responsibilities:
- Set and monitor sales targets for designated territories
- Develop strategic plans to achieve sales objectives
- Cultivate relationships with Key Accounts (KAs) and Key Opinion Leaders (KOLs)
- Ensure enduring partnerships with diverse customers
- Design and execute comprehensive promotional plans
- Tailor special campaigns for key accounts
- Engage with high-level stakeholders
- Conduct group presentations to enhance product visibility
- Gather and analyze information on SP products, customer feedback, and competitors
- Participate in industry events to stay updated on market trends
- Contribute insights to refine SP's strategic positioning
- Delivering new GtM model successfully including remote detailing /other resources investment
- Understanding HCPs relevant touchpoint and proactively propose the engagement plan for sale at their territories
- Contribution to the digital engagement plan and excellence execution
- Develop skills for MR via coaching
- Leverage the strengths and improvement area of each member of the team
- Inspiring the team to implement the new GtM model
- Ensure seamless coordination between sales and administrative functions
- Foster collaboration and integration with other functions and external stakeholders to enhance the efficiency of cross-functional processes and projects.
- Sales & KAM experience at Regional level for MNC pharmaceutical companies.
- Education Background: Pharmaceutical University graduate or more.
- Pharmaceutical Industry Understanding: Deep understanding of the pharmaceutical industry’s regulatory environment, market dynamics and customer engagement
- Customer knowledge: Understanding HCPs preferred experiences. Deep knowledge of key clients & the end-to-end customer journey. CX professionals need to identify and map out the various touchpoints and interactions customers have with the company, from initial awareness to post-purchase support.
- Language proficiency: English
Better is out there. Better medications, better outcomes, better science. But progress doesn’t happen without people – people from different backgrounds, in different locations, doing different roles, all united by one thing: a desire to make miracles happen. So, let’s be those people.
At Sanofi, we provide equal opportunities to all regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, ability or gender identity.
Watch our ALL IN video and check out our Diversity Equity and Inclusion actions at sanofi.com!
Công ty Cổ phần Dream Viet Education - KYNA PTE. LTD. (KYNA ENGLISH) - Trường học trực tuyến cho trẻ là đơn vị đào tạo trực tuyến hàng đầu dành cho trẻ em, học sinh với hơn 200,000 học sinh trên toàn quốc
KYNA cung cấp chương trình học video, ứng dụng học tập Tiếng Anh (Kyna English), Toán học (Kyna Soroban, Kyna Finger Math, Kyna Mathematics); và chương trình học tiếng Anh trực tuyến 1-1 với giáo viên người nước ngoài (Kyna English 1-1) và nhiều ứng dụng học tập hấp dẫn sẽ ra mắt trong tương lai
Kyna hiện đang có 3 văn phòng trên cả nước và phát triển song song ba thị trường Việt Nam - Thái Lan - Indonesia với nhiều chương trình học hấp dẫn. Môi trường làm việc năng động cùng nhiều chính sách phúc lợi hấp dẫn, bạn sẽ được học hỏi cũng như phát triển tối đa khi làm việc tại KYNA ENGLISH
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Kyna ra đời với khát khao: " Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam
- Năm 2016, Kynalingo chính thức trở thành đối tác chiến lược của Ask International
Mission
Chúng tôi mang lại sự bình đẳng trong việc tiếp cận các chương trình đào tạo ngôn ngữ chất lượng cao cho thế hệ trẻ và sử dụng công nghệ để thay thế các phương pháp học ngoại ngữ hiện nay đang sử dụng