Việc làm DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN

Cập nhật 16/12/2024 14:31
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN
Senior Brand Manager - Nutrition
DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN 3.5★
2 đánh giá 82 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Working Location: Ho Chi Minh

Report to: Nutrition VN Lead

Responsibilities

  • Manage and monitor business performance of Knorr Ready to Eat end to end P&L, brand health, consumer and retail data analysis
  • Lead overall brand campaigns and innovations in drive business growth
  • Lead external agencies in creating new campaigns and activations and deployment mixes and campaigns
  • Brand plan & A&P budget management
  • Lead on-going analysis and review of consumer, category, channel/customer and competitive information as part of a situation assessment on brand performance and identify growth opportunity.
  • Lead the development of local marketing mix (Proposition, Product, Pack, Price, Place and Promotion)
  • Sales and Operations Planning (S&OP) process from activity and demand planning to sales monitoring and analysis
  • Responsible for launch and network management (innovation, relaunch product, market development and saving project), building launch plans, customer sell-in and legal & regulatory issues and managing brand budget.
  • Builds productive working relationship with cross functionals: sales team, trade marketing team, CMI, regional category team, finance, and supply chain to manage brand’s day to day operations, and external partners and agencies.
  • Deliver market- and customer-knowledge driven input into innovation platform projects and brand planning to ensure requirements of group of brands will be met in the future
  • Responsible for launch/ re-launch management; building plans and channel strategies (promotions, media and POS), Customer sell-in and legal & regulatory issues.
  • Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with communication teams and agencies (PR, BTL ...)
  • Lead the monitoring and reviewing of effectiveness of innovation and renovation programme to inform future plans. Ensure continued focus on and support of innovation platforms once launched.

Requirements

  • At least 4 years of experience in brand/product management/marketing (FMCG).
  • Experience in Food and Beverage category is a plus
  • Knowledge on communication development, and media planning process, public relations, and e-commerce
  • Good with numbers (sales analysis, knowledge of P&L, budgeting) and has experience in strategy development
  • Experience in managing relationships with a variety of stakeholders – both internal and external partners
  • Experience in leading an internal cross functional task force and working with external agencies
  • An excellent English language communicator with senior stakeholders and peers (conversational and presentational)
  • Strong project management and problem-solving skills
  • Ability to work and multitask in a fast-paced environment.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN
DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
120 Xa lộ Hà Nội, Phường Tân Phú, TP. Thủ Đức

CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN phôi thai là một lâm trại nuôi trăn và sản xuất hàng thủ công mỹ nghệ do ông Đinh Văn Vui – một người con quê hương Sóc Trăng bắt đầu xây dựng vào năm 1987. Lâm trại lúc đầu chỉ có 6.600 m2 đất hoang, có một con suối chảy qua với huyền thoại 7 cô gái đồng trinh cùng tuổi Rồng quy tiên tại dòng suối nên dân trong vùng gọi là Suối Tiên. Đầu năm 1992, dự án xây dựng khu Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên được hình thành, các hạng mục công trình lần lượt ra đời. Ngày 02 tháng 09 năm 1995, nhân dịp kỷ niệm Quốc khánh nước CHXHCN Việt Nam, Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên chính thức mở cửa đón du khách từ mọi miền đất nước.


Review DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN

3.5
2 review

10/10/2024
Nhân viên Thống kê tại Hồ Chí Minh

Học hỏi cách tư duy công việc, kế hoạch, phải làm việc chủ nhật và ngày tết (ID)

10/10/2024
Presale tại Hồ Chí Minh

Quy định công ty khắt khe, môi trường làm việc không sáng tạo (ID)

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN

Bạn làm việc tại DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN

DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN

Click để đánh giá