Việc làm Đường Biên Hòa

Cập nhật 27/11/2024 19:46
Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đường Biên Hòa
Purchasing Manager - Quản Lý Thu Mua
Đường Biên Hòa
95 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Purchasing Administration

• Supervise, train and motivate Purchasing department employees

• Ensure that the department works closely with the Executive Chef and the Food & Beverage Director to purchase the highest quality products at the lowest prices

• Ensure that all purchase order requests are properly completed and approved

• Negotiate food prices, place required daily food orders and ensure prompt delivery

• Generate purchase orders on approval requisitions and obtain necessary authorization

• Obtain competitive price quotations and confirm purchase availabilities

• Provide the Financial Controller with a monthly summary of purchasing reports

• Coordinate regular inventories with storeroom personnel and department heads

• Coordinate capital project purchases with corporate purchasing and outside contractors

• Cultivate the sound supplier relationships

• Conduct regular quality control audits to ensure staff are performing their duties according to standard guidelines

• Conduct food supplier premise checks with the Chef before registering the supplier as a vendor to ensure supplier compliance with Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards

• Conduct surprise audit of receiving and storage areas from time to time to ensure that Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards are adhered to

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Prepare detailed induction programs for new employees

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & service charge
  • 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
  • Working 9.5 hours per day, 5 days per week
  • Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
  • 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
  • Annual staff outing
  • Accor Training & Career Development
  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
  • Develop your talent through Accor’s learning programs
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience:

• Diploma education

• Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies:

• Good communication skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Đường Biên Hòa
Đường Biên Hòa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu CN Biên Hòa 1, Đồng Nai

Công ty cổ phần đường Biên Hòa đã trải qua hơn 48 năm phát triển và vươn lên không ngừng , đã và đang trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất nghành hàng tiêu dùng.

Công ty Cổ phần Đường Biên Hòa chuyên sản xuất  và kinh doanh các sản phẩm mía đường, các sản phẩm sản xuất có sử dụng đường, và đường tinh luyện…

Với hệ thống hơn 200 đại lý trải dài từ Bắc vô Nam và 4 chi nhánh lớn tại Hà Nội, Đà Nẵng, Sài Gòn, Cần Thơ. Đường Biên Hòa đang khẳng định sự tin tưởng mạnh mẽ với người tiêu dùng trong và ngoài nước.

Để phục vụ cho sự phát triển trong tương lai, Đường Biên Hòa đang tìm kiếm những nhân tài. Nếu bạn là người tự tin, yêu thích công việc, trung thực, có trách nhiệm, muốn làm việc lâu dài với mức lương hấp dẫn và môi trường có nhiều cơ hội phát triển, chào mừng các bạn gia nhập vào gia đình Đường Biên Hòa.

Những nghề phổ biến tại Đường Biên Hòa

Bạn làm việc tại Đường Biên Hòa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đường Biên Hòa

Đường Biên Hòa

Click để đánh giá