Việc làm Bất Động Sản C'Land

Cập nhật 12/12/2024 23:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Và Đầu Tư Bất Động Sản C'Land
Temporary Accountant - Account receivable & Sales (8 months)
Bất Động Sản C'Land
16 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/01/2025
Hình thức: PART_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
The Financial Administrator is accountable for performing a variety of routine and some non-routine administrative / accounting functions in accordance with the established standard procedures in general accounting, accounts payable, accounts receivable, credit and collection, master data management, payroll or another related financial area, in order to ensure adequate and reliable accounting of finance related transactions.

He / she assists more senior Administrators / Financial Managers as required. At a more senior level, the Financial Administrator is responsible for overseeing daily ledger entries and performing checks and balances to ensure proper accounting of finance transactions in all domains.

Depending on the size and structure of the Financial department / function, the role of a Financial Administrator may focus on one area (Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, etc.), or have a wider focus, combining activities in more areas.

The level of the Financial Administrator is defined by the required Know-How and the complexity of the tasks. At a more senior level (IV and V) the Financial Administrator may also act as Team Leader for more junior levels and for Administrative Assistants.

Job Description:

Key Responsibilities

  • Accounts Receivable
  • Set up selling price and discount
  • Release CO daily
  • Process AR collection daily
  • Calculate Bad debts provision
  • Clear AR forVAT invoices for donated goods
  • Clear AR for raw material for sample or research
  • Booking for Rebate accrual & Rebate Confirm
  • Check LC doc export, check BG, and contract
  • Approve new customer code on CRM
  • Reporting and others
  • AR Aging report weekly/monthly
  • Report of % overdue & % bad debt
  • Send customer statements of accounts monthly
  • Reconcile Trial Balance To The General Ledger for accounts in charge
  • Sales reconciliation & sales related reporting
  • VAT output reconciliation (jointly with Tax function)
  • Back up AR for release CO/ report Aging
  • Other Ad-hoc or relevant tasks as assigned

Competencies (Academic Qualifications, Experiences & Personal Attributes)

  • Recognized qualifications in Accounting/Finance/Banking with Bachelor's degree or college equivalent qualification (Cao Dang).
  • Have experiences in accounting is an advantage
  • Technology savvy with experience in ERP System. ERP of M3 is an advance.
  • English skills: can communicate in English with basic level
  • Computer skills: Excel skills.
  • Self-starter and good team player with professional behavior

Remuneration : Competitive

Location: Ho Chi Minh

Our organisation:

Nutreco is a global leader in animal nutrition and fish feed. Our advanced nutritional solutions are at the origin of food for millions of consumers worldwide. Quality, innovation and sustainability are guiding principles, embedded in the Nutreco culture from research and raw material procurement to products and services for agriculture and aquaculture. Experience across 100 years brings Nutreco a rich heritage of knowledge and experience for building its future.

Equal Opportunity Employer:

Nutreco is an equal opportunity employer; applicants are considered for all roles without regard to race, color, religious creed, sex, national origin, citizenship status, age, physical or mental disability, sexual orientation, marital, parental, military status or any other status protected by applicable local law. Please advise us at any point during the recruitment and selection process if you require accommodation. Nutreco is committed to compliance with all applicable legislation, including providing accommodation for applicants with disabilities.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Và Đầu Tư Bất Động Sản C'Land
Bất Động Sản C'Land Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 tòa nhà Tây Hà Tower, 19 Tố Hữu, Nam Từ Liêm, TP.Hà Nội, Hanoi, Vietnam

Công ty Cổ phần Kinh doanh và Đầu tư Bất động sản C'Land là một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực bất động sản tại Việt Nam. Với bề dày kinh nghiệm và năng lực tài chính vững mạnh, C'Land đã khẳng định vị thế của mình trên thị trường thông qua việc triển khai nhiều dự án bất động sản quy mô lớn, chất lượng cao.

Những điểm nổi bật của C'Land:

Lĩnh vực hoạt động: C'Land hoạt động đa dạng trong lĩnh vực bất động sản, bao gồm:

    • Đầu tư dự án: Phát triển các dự án bất động sản quy mô lớn như khu đô thị mới, khu công nghiệp, khu dân cư, văn phòng cho thuê,...
    • Xây dựng: Thi công các công trình dân dụng, công nghiệp, hạ tầng kỹ thuật,...
    • Kinh doanh bất động sản: Mua bán nhà, kinh doanh khách sạn, dịch vụ văn hóa,...
    • Tư vấn: Tư vấn đầu tư, xây dựng, nhà đất,...
  • Dự án tiêu biểu: C'Land đã triển khai nhiều dự án bất động sản thành công, góp phần thay đổi diện mạo đô thị và nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân.
  • Đội ngũ nhân viên: C'Land sở hữu đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm, luôn sẵn sàng phục vụ khách hàng.
  • Giá trị cốt lõi: C'Land luôn đặt chất lượng công trình, sự hài lòng của khách hàng và tính bền vững lên hàng đầu.

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản C'Land

Bạn làm việc tại Bất Động Sản C'Land? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản C'Land

Bất Động Sản C'Land

Click để đánh giá