- Support the sales team: Provide administrative assistance to the sales team by managing and organizing sales-related documents, reports, and data.
- Sales reporting: Prepare sales reports, analyze data, and generate sales performance metrics for management review.
- Database management: Maintain and update customer databases and systems to ensure accurate and up-to-date customer information.
- Sales support: Collaborate with other departments such as marketing, finance, and operations to provide support in achieving sales objectives and resolving issues.
- Project coordination: Coordinate sales activities such as scheduling appointments, managing calendars, and arranging meetings or travel arrangements for the sales team.
- Other tasks to support the team as per Line Manager's request
- University or College graduate
- Experience in sales support or a similar role: min 1 year
- Communication: Intermediate
- Problem-solving: Intermediate
- Collaboration: Intermediate
- Ability to manage multiple tasks, prioritize work, and meet deadlines in a fast-paced sales environment.
- Proficiency in Microsoft Office Products (Excel, PowerPoint, Word).
- Good English proficiency is a plus
Công ty Cổ phần Libera Premium Club (LIPC) là thành viên thuộc Tập đoàn KDI Holding. Đơn vị kinh doanh thẻ điểm hội viên sử dụng tại Vega City Nha Trang – quần thể phức hợp nghỉ dưỡng – nghệ thuật hàng đầu thế giới.
Hình thành và đi vào hoạt động chưa lâu, tuy nhiên LIPC tự hào đã có một đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, đam mê và tràn đầy sức trẻ.
LIPC chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo, bài bản; đặt công tác đào tạo và phát triển nhân sự là nhiệm vụ trọng tâm. Luôn tạo điều kiện, cơ hội để nhân viên học hỏi và phát triển; coi trọng nhân viên như là tài sản quý giá của Công ty.
LIPC hứa hẹn sẽ là một môi trường làm việc năng động, đầy thử thách và nhiều cơ hội phát triển. Hãy đến với LIPC để thử thách bản thân và chinh phục những ước mơ.