Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Commission Management Specialist
Nhựa Tiến Đức
22 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Tầng 3
Mô tả công việc
Responsibility 1: Commission Management by Category
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
Yêu cầu công việc
Qualifications (Essential): Bachelor's degree
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
Khu vực
Nhựa Tiến Đức
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Khu An Phát, đội 8, Xã Dương Liễu, Huyện Hoài Đức
Công ty Cổ phần Nhựa Tiến Đức hoạt động từ những năm 2013, chuyên cung cấp hộp nhựa dùng 1 lần phù hợp với nhiều món ăn, tiện lợi cho việc ship đồ ăn cho thực khách. Mẫu mã đa dạng, đảm bảo chất lượng.
Nhựa Tiến Đức đi đầu trong việc mang đến những sản phẩm hộp nhựa với thiết kế hiện đại, phù hợp với nhu cầu sử dụng của các doanh nghiệp hiện nay, giúp doanh nghiệp thu hút khách hàng và quảng bá cho thương hiệu của mình.
Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp những giải pháp đóng gói thực phẩm đáp ứng 3 mục đích: mẫu mã sáng tạo – chất lượng bền đẹp – giá thành tối ưu.
Những nghề phổ biến tại Nhựa Tiến Đức
Bạn làm việc tại Nhựa Tiến Đức? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Nhựa Tiến Đức
Click để đánh giá