Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Công ty CP Ô Tô GMG (Hãng Ô tô DCAR) được thành lập từ năm 2012, Công ty chúng tôi chuyên thiết kế sản xuất và lắp ráp nội thất xe Ô tô. Hãng Ô tô DCAR đã mở ra một xu hướng mới cho ngành vận chuyển hành khách ở Việt Nam - xu hướng "xe Limousine". Các dòng xe DCar Limousine với phong cách sang trọng đẳng cấp, được công nhận về sự tiện nghi và chất lượng, luôn đổi mới, đáp ứng đúng nhu cầu thị trường.
Công ty chúng tôi có trụ sở chính tại Tp.HCM và chi nhánh tại Hà Nội. DCAR luôn có đội ngũ nhân viên trẻ trung với tinh thần học hỏi, cầu tiến và đội ngũ kỹ thuật giàu kinh nghiệm, môi trường làm việc thân thiện, đoàn kết tạo ra sức mạnh làm nền tảng cho sự phát triển bền vững của DCAR.