Việc làm ONEGROUP

Cập nhật 22/09/2024 13:59
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần ONEGROUP
Customer Service Manager
ONEGROUP
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 13
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 13
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/10/2024
Hình thức: Fulltime
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and data- driven Customer Service Manager to lead our customer service team. You will oversee a large team, including both in- house full- time employees (FTE) and Business Process Outsourcing (BPO) agents. Your primary goal will be to enhance the customer experience by setting and achieving clear KPIs, managing day- to- day operations, and continuously improving processes through data analysis and innovation. The ideal candidate will possess outstanding leadership, and a track record of delivering measurable improvements.


What you will do

Manage customer support tickets, ensuring timely and effective resolutions.
Report directly to the Head of Customer Experience, presenting insights and updates on team performance and customer satisfaction.
Oversee workforce management, including shift planning and salary calculations.
Supervise a large team of customer service agents (both in- house and BPO).
Analyze customer feedback and operational data to identify areas for improvement and implement solutions.
Lead initiatives to enhance customer satisfaction and experience across all touchpoints.
Collaborate with internal teams to optimize customer support workflows and tools.
Set and monitor clear Key Performance Indicators (KPIs) for customer service agents to ensure high performance.


What you will need

Bachelor’s degree in Business, Management, or a related field.
A minimum of 8 years of experience ideally within fintech or fast- paced industries, with at least 3 years in a leadership role
Excellent communication and interpersonal skills.
Strong leadership skills with the ability to manage both in- house and outsourced employees.
Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to use data to inform decisions and drive change.
Experience in setting KPIs and managing operational performance.
Experience with change management principles and methodologies.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:25:02

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 86 Lê Trọng Tấn, Phường Khương Mai, Quận Thanh Xuân

Công ty Cổ phần One Group ( Trung tâm chăm sóc sức khỏe cho mẹ và bé Wikimom) tiền thân là chuỗi siêu thị Mart24h hàng tiêu dùng và hàng mẹ và bé. Chúng tôi đã có 2 năm kinh nghiệm thực chiến kênh bán hàng offline và online hàng cho mẹ và bé. Với mong muốn chăm sóc cho 10 triệu bà mẹ bỉm sữa tại Việt Nam. Và tạo môi trường làm việc tốt tăng thu nhập cho nhân viên.

Những nghề phổ biến tại ONEGROUP

Bạn làm việc tại ONEGROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ONEGROUP

ONEGROUP

Click để đánh giá