Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Mass Recruitment - Workforce Acquisition, SPX Express (HCM/HN)
Công Ty Cổ Phần Phúc Thành An
36 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Strategic Planning: Develop and implement comprehensive recruitment strategies to identify, attract, and access the workforce based on the needs of the business.
- Performance Management: Analyze and interpret recruitment data to measure the success of hiring strategies, identify areas for improvement, and provide data-driven recommendations.
- Sourcing and Outreach: Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.
- Hiring Process Management: Collaborate with hiring managers to streamline the recruitment process, ensuring efficient candidate selection and timely onboarding.
- Team Leadership: Manage and mentor a team of recruiters, providing guidance, training, and performance feedback to develop their skills and maximize their effectiveness.
- Project Management: Responsible for managing, monitoring, and executing projects related to recruitment or recruitment source development in order to drive performance and enhance operational efficiency.
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. A master's degree is preferred.
- At least 5 years of experience in recruitment/HR. Functional knowledge in E-Logistics and substantial experience in recruiting blue-collar labor resources related to this industry will be an advantage
- Proficiency in data analysis, reporting, and using recruitment metrics to drive decision-making and continuous improvement.
- Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with hiring managers and stakeholders.
- Strong leadership skills in particular the ability to guide and coach team members
- Strong strategic thinking and problem-solving skills, good stakeholder management skills.
- Ability to communicate effectively in English, both verbal and written to communicate with various stakeholders
Khu vực
Công Ty Cổ Phần Phúc Thành An
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Landmark 81, Vinhomes Central Park, 720A, Điện Biên Phủ, Phường 22, Bình Thạnh, TP. HCM
Công ty Cổ phần Phúc Thành An được thành lập năm 2010 tại Ninh Thuận. Với bề dày kinh nghiệm nhiều năm thi công xây dựng công trình dân dụng&công nghiệp, xây dựng công trình cầu đường, công trình nông nghiệp & phát triển nông thôn, công trình hạ tầng kỹ thuật, xây dựng công trình điện (xây dựng mạng lưới đường dây truyền tải, điện ngầm, xây dựng trạm biến áp, xây dựng nhà máy điện), san lấp mặt bằng, khai thác (cát, sỏi, đá, đất…), trạm trộn (bê tông tươi, bê tông nhựa nóng), nhà máy sản xuất gạch không nung, chặng đường phát triển của chúng tôi trong những năm qua gắn liền với sự đóng góp của đội ngũ cán bộ, chuyên gia, cán bộ kỹ thuật và công nhân giàu kinh nghiệm đã trải qua nhiều năm công tác trong công ty.
Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Phúc Thành An
Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Phúc Thành An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Cổ Phần Phúc Thành An
Click để đánh giá