Các phòng ban đang tuyển dụng tại Royalman

Marketing/ Truyền thông
Chăm sóc sức khỏe
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Royalman

Cập nhật 21/01/2025 14:28
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Royalman
Customer Service Support (Intern)
Royalman
29 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About the job:

With a customer experience-first mindset, the Customer Service Support team will provide product and service information to resolve any issues that may arise for our customers. Your role is to ensure that customers enjoy a delightful online shopping experience across all brand touchpoints. As a Customer Service Support representative, you must be an excellent communicator, offering helpful information and assistance to customers. This role offers a hybrid work arrangement.


Job Responsibilities:

  • Manage customer interactions through chat across assigned brands on various platforms (Shopee, Lazada, TikTok), handling inquiries and resolving complaints.
  • Collaborate closely with E-Commerce Associates to develop in-depth product knowledge for accurate responses.
  • Regularly check order information in the system to know delivery status.
  • Responds promptly to customer inquiries, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
  • Manage all consumer communication across ecommerce platform and social media.
  • Communicates and coordinates with internal team as necessary.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.


Requirements:

  • Open to final-year students who are available for night shifts (6:30 pm – 10:30 pm) and 1 of 2 weekends (Sat or Sun).
  • Exceptional verbal and written communication skills.
  • Attention to detail, adaptability and strong problem-solving skills.
  • Understanding of consumer behavior and interest in working in an e-commerce environment.
  • Customer-centric with a service-oriented mindset.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty TNHH RoyalMan: là Thẩm Mĩ Viện đầu tiên cho Nam về Làm Đẹp và CSSK, ngoài ra còn là tổ hợp bao gồm các dịch vụ:

  • Khu Vui Chơi - Giải Trí
  • Quần Áo Hàng Hiệu
  • Nhà Hàng
  • Nơi Tiếp Đón Đối Tác
  • Nghệ Sĩ Trình Diễn

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

Sứ mệnh của Apomanᵀ là tạo ra một cộng đồng các quý ông lịch thiệp và cách họ tôn vinh những giá trị của mình. Đồng thời, định hướng và định nghĩa lại những chuẩn mực đúng đắn của một quý ông; Giá trị của những chuẩn mực quý ông và Tôn vinh giá trị quý ông!

 

Những nghề phổ biến tại Royalman

Bạn làm việc tại Royalman? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Royalman

Royalman

Click để đánh giá