About SmartOSC: Established in 2006, SmartOSC is a premium, full-service e-commerce agency. We offer simple yet effective solutions, from consulting, website development, UX/UI design to managed services. With a variety of large customers in North America, Asia, ANZ and Europe, SmartOSC’s technical and business expertise is built around selected platforms including Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely and Salesforce Commerce Cloud.
Over the years, SmartOSC has attracted both tech and non-tech specialists, increasing the number of employees to over 1,000 across Vietnam, Singapore, Japan, USA, Australia, UK, Thailand, Korea and Indonesia. With a “people-centric” strategy, we always strive to enable employees to grow sustainably and pursue their passion with a transparent career path.
For further information about SmartOSC, please visit http://www.smartosc.com/
Account Manager
Why do we need you:
As the demand for Digital Transformation using eCommerce globally is growing so rapidly, SmartOSC is expanding very fast along with the need to build our World-Class Enterprise Sales team in different markets - Australia, Japan, Korea, the US, EU, and SEA.
The mission of the Account Manager is to build long-term relationships with key customers by becoming their trusted advisor, engineering value through the use of the company’s services & solutions, and nurture the connection with the key stakeholders within the customer’s organization.
This role works closely with the Sales Executive (Hunters) as part of a driven, hungry multi-functional team (pod) responsible for the market/region.
Benefits:
❖ Attractive salary package (Base salary + Incentives + Bonuses)
❖ Built high-level, and valuable connections
❖ Travel to pitch enterprise C-level executives & directors (AUS, USA, JP, Korea, EU, and SEA)
❖ Receive Professional AM training through SmartOSC’s Sales Academy
❖ Coach by experienced Senior Account Managers & Sales Managers
❖ Performance review twice a year
❖ Premium health care
Responsibilities:
❖ Develop a trusted advisor relationship with the customer’s key stakeholders
❖ Recommend valuable services/solutions to meet/exceed the assigned sales targets
❖ Be the primary point of contact to onboard new clients after signing the contract
❖ Communicate clearly the progress to internal and external stakeholders
❖ Participate in RFP, RFI, RFQ, Tenders...
❖ Negotiating all contracts with the clients.
❖ Manage customer data on the CRM system
❖ Prepare weekly and monthly reports.
Requirements:
Essential:
❖ Proven account management or other relevant experience (02+ years) in IT service
❖ Proven ability to communicate, present, and influence effectively at all levels
❖ Proven ability to manage multiple accounts while paying strict attention to detail
❖ Excellent listening, negotiation, time management, and problem-solving skills
❖ Fluent in both spoken and written English (Advanced level)
❖ Hard-working and self-accountable
Desirable (Good to have):
❖ Experience working/living in cross-culture, international environments
❖ Bachelor’s degree or equivalent years of experience in a related position
❖ Background in the IT industry is preferred
How to Apply: Please submit your updated CV in English including your contact email, phone number with the subject “[SmartOSC] Account Manager” to: [email protected].
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Thời gian làm việc linh động. (RV)
Sếp tôi cũng khá tâm lý, những kỳ review đều lắng nghe trao đổi và cho tôi benefit tốt nhất. (RV)
Môi trường thân thiện, chị em gần gũi, xứng đáng môi trường làm việc tốt nhất đông lào (RV)