Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose of the position:
- Takes responsible for planning, organizing, and directing the completion of specific projects for an organization while ensuring these projects are on time, on budget, and within scope
- Basing on knowledge, experience, relationship to develop business of project department in Viet Nam
Main duties & responsibilities:
- Supervises and coordinates freight movements with internal departments, the DSV worldwide network and customers. Develops an effective communication system to ensure maximum service to customers.
- Manage projects including monitoring, planning, coordinating and scheduling employees and services of vendors; arranges site visit and consultation and personally supervises on-site deliveries or vessel loading/un-loading when necessary. Travels to job and sites as required.
- Conducts analytical feasibility studies for customers; negotiates rates, prepares and submits bids, tenders and quotations.
- Interfaces with vendors/suppliers, receives and reviews bids and ensures excellent services quality. Reviews service performance periodically.
- Keeps abreast with developments in the areas of inland trucking, AF, SF, including barging and landing craft operations.
- Interfaces with government bodies, carriers and customers to obtain information and forecasts. Feeds significant changes to Project Director . Maintains working knowledge of Customs requirements.
- Interfaces with customers to identify their needs; provides solutions to customers’ requirements. Is totally customer service minded.
- Establishes Forecasts, Budget and Business Plan for the Projects division; supervises and implements controls and ensures to meet goals and budget targets.
- Ensures that country laws and regulations are obeyed, industrial and company policies, guidelines, procedures and practices are followed.
- Coordinate with Project Specialist, QHSE Team to investigate; give root cause; find corrective action all Incidents occurred on site; or barge. (if any)
- Developing project business in Viet Nam with target KPI achievement from Project Director or Management per year.
- Update and report critical issues to Project Director in-time.
- Performs any other duties as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
- University Degree/Equivalent
- Six years business experience preferably in the areas of Projects, Windmill, turbine, heavy-lift and out-of-gauge / Oil & Gas / Sea & Air freight forwarding
- Professional and confident salesperson based on the knowledge and experience approach
- Project and time management/time allocation and organizational skills with attention to the details; multiple tasking skills
- Strong planning, analytical, customer-oriented
- Excellent communication skills in local and English languages, both oral and written
- Heavy Lifting Specialist
- Project Management Professional
- Proficient in MS Office
- Ability to work in a diverse environment and culture
- Strong customer relationship building and alignment skills
- Outgoing, self-motivated, organized, focused, goal driven and able to manage him-/herself
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi