Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Position Summary
Responsible for managing the project team, project allocation, organizing project management meeting, and leading team members to ensure each project of team is completed according to the scheduled schedule (time, budget and quality)
Essential Duties and Responsibilities
The duties listed below are intended only as examples of the various types of work that you may be asked to perform. The omission of specific statements of duties does not exclude them from the position if the work is similar, related or a logical assignment to this class. You may be asked to perform other duties as assigned from time to time.
1. Ensure team project progresses are shared with the development team and management to facilitate understanding of progress and request timely support (escalating) when needed.
2. Implementing project management related key processes, e.g. NPI, Change Control Management, Project Status, etc. and providing input to drive improvement.
3. Providing regular, comprehensive, and accurate project status report (with quality, risk, planning etc.) to ensure project progress is shared with development team and top management to facilitate understanding of the progress and the request for prompt support (escalation) when needed.
4. Shaping and formulating overall project plan (including project time line, resources, etc.) with the project team and relevant outsources.
5. Managing overall project risks and mitigation plan.
6. Driving the finalization of the upfront product requirement to support the project execution
7. Driving the Quality process to ensure compliance to quality and specification to meet customer’s expectation (i.e. Quality plan formulation and review process, Design review and maturity follow-up, etc.)
8. Driving, developing and improving key processes with team, e.g. requirement management, DFMEA, DFM/DFA and CTQ resource management, NPI etc.
9. Act as a liaison between Customer or Sales office in Japan/Korea and Engineering in US/China & factory teams also.
10. Will interpret specifications and communicate with Engineering teams within the factory.
11. Plan the production readiness for all process for NPI project within the factory, i.e. Molding, SMT, Assembly, testing, initial material supply.
12. Be responsible for tracking the progress of multiple projects on a day to day basis.
13. Familiar with project management system, document management system and ERP system, and have some knowledge of supply plan management.
14. Training Associate FPM and FPM, supervising daily works of team members, monitoring team project progress.
15. Other tasks as assigned by Senior Director.
Supervisory Responsibilities – List Teams/Groups
1. Manages FPM Department in Vietnam under Senior Manager and Senior Director’s assignments.
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge & Experience
- + 5 years of working experience in the same position;
- Fluency in English/ Chinese languages;
- MS Office
2. Education, Licenses & Certification
- Graduated from college/ university with a major in business administration, English language or other areas of study may be considered;
- Other Certifications /Training preferred.
Work Conditions
- 48 hours per week.
- Sitting for extended periods of time; Dexterity of hands and fingers to operate a computer keyboard, mouse, etc.
- Physically able to participate in training sessions, presentations, and meetings.
- Regularly travel to work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi